Aviseringar
Rensa alla

hur är det egentligen med...


Ämnesstartare

vill unga tjejer ha sex med nån som har lite erfarenhet pga ålder?.eller är det bara äckligt.


   
Citera

klart dom vill ha en äldre med mer erfarenhet, ju yngre tjejen är, desto äldre bör gubben va[wink]


   
SvaraCitera

individuellt


   
SvaraCitera

kebu12:

yngre tjejen är, desto äldre bör gubben va

[blush]


   
SvaraCitera

Många vill ha äldre killar pga mognad och skicklighet, det är inget konstigt med det, eftersom många tjejer mognar tidigare än killarna. Och det är väl individuellt vad gäller när det börjar bli äckligt. Är det 5-10 år äldre, 10-15, 15-20, eller 20-25 år äldre som är äckligt?


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera

14-åringar lär inte vilja ligga med dig om du är 25+, nej.


   
SvaraCitera

mindwarp:

vill unga tjejer ha sex med nån som har lite erfarenhet pga ålder?.eller är det bara äckligt.

Kan inte svara för alla tjejer men jag tror att de allra flesta tjejer skulle vilja ha sex första gången med någon dom tycker om, tycker dom verkligen om någon så lär inte åldern betyda så speciellt mycket.
Men sen så är det så att många tjejer är väldigt osäkra på sig själva, säkerligen i sängen så då vill dom troligtvis ha någon med mindre erfarenheter, som kanske också är oskuld eller har haft sex några enstaka gånger.

Personligen skulle jag aldrig kunna ha sju med någon som är sex år äldre än mig, där går min gräns.

Hue Heffner har ju legat med tjejer som skulle kunna vara deras farfar och dom verkar inte ha klagat så mycket, det är alltså väldigt individuellt.


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

Personligen skulle jag aldrig kunna ha sju med någon som är sex år äldre än mig, där går min gräns.

Haha är nog för trött för att sitta vid datorn. Det ska stå: Personligen skulle jag aldrig kunna ha sex med någon som är sex år äldre än mig.

cassaaandra00:

Hue Heffner har ju legat med tjejer som skulle kunna vara deras farfar och dom verkar inte ha klagat så mycket,

Hue heffner har ju legat med tjejer som skulle kunna vara hans barnbarn, ingen av dom verkar ha klagat så speciellt mycket*
Som sagt, väldigt trött.


   
SvaraCitera

max 10 år äldre än mig. [blush]


   
SvaraCitera

det är nog olika. Många oerfarna tjejer känner sig mer bekväma med oerfarna killar mendan många oerfarna tjejer vill va med någon som redan vet hur man gör, det är individuellt från tjej till tjej!

Finns många erfarna tjejer som vill vara med oerfarna killar också!


   
SvaraCitera

Typ, de flästa i min klass ( 7:am ) har haft sex, med typ jämn gamla, själv skulle jag trivas med någon erfaren, äldre.[rolleyes]


   
SvaraCitera