Aviseringar
Rensa alla

Hur är det nu med bannade medlemmar?


Ämnesstartare

Nu när ganon får vara här och härja kan man ju undra hur det står till med de medlemmar som förr inte ansetts vara värdiga att vara medlemmar.

Kan till exempel Muppen eller Kakase sig som välkomna eller vart går gränsen mvh fundersam


   
Citera

get out and stay out

principen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När någon tycker det är så viktigt att vara på denna sida så han gör allt i sin makt, under flera års tid, för att få vara här så ska han nog få vara här sen. Jag vill mest veta vad han ser här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

för att få vara här så ska han nog få vara här sen.

tycker det mest visar att man kanske inte passar. Vill inte ha en dildo hemskickad till mamma för att jag kallat någon för kuk på internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

s

Jag var inte så seriös, egentligen. Finner det bara oerhört fascinerande, hans beteende och sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Finner det bara oerhört fascinerande, hans beteende och sådär.

En aning. Men det är å andra sidan Pol Pots med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker ganon är rätt överdramatiserad i de flestas ögon
stjäl uppmärksamhet från mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

am


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karen Eliot:

Tycker ganon är rätt överdramatiserad i de flestas ögon
stjäl uppmärksamhet från mig

[love]


   
SvaraCitera
Åtta

Dan_the_ironman:

Kan till exempel Muppen eller Kakase sig som välkomna eller vart går gränsen mvh fundersam

Gränsen är ytterst godtycklig. Om personen i fråga kan bete sig som en normal människa så lär vi aldrig få reda på att hen är tillbaka - och även om vi skulle få reda på det skulle vi nog inte bry oss, om hen inte beter sig som en idiot igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

hen

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

och även om vi skulle få reda på det skulle vi nog inte bry oss, om hen inte beter sig som en idiot igen.

Kommer personerna i fråga ryka för minsta VP eller gäller samma regler för dem som för andra?


   
SvaraCitera
Åtta

Dan_the_ironman:

Kommer personerna i fråga ryka för minsta VP eller gäller samma regler för dem som för andra?

En förhoppning i och med de nya reglerna är att folk ska inse att det enda som krävs för att få vara på sidan är att man inte beter sig som en idiot. Om någon av dem skulle få en varningspoäng för att kallat någon för gurknäsa i en hetsig diskussion kommer de knappast att bli bannade, men om de hotar någon eller trakasserar någon allvarligt så kommer de givetvis att ryka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

tycker det mest visar att man kanske inte passar. Vill inte ha en dildo hemskickad till mamma för att jag kallat någon för kuk på internet.

?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DÖÖÖ


   
SvaraCitera