Aviseringar
Rensa alla

hur är det?


Ämnesstartare

Äh, inget att stressa fram. Sex är trevligt, men knappast en life-changing upplevelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

Sex är trevligt, men knappast en life-changing upplevelse.

Word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

Sex är trevligt, men knappast en life-changing upplevelse.

ord


   
SvaraCitera
Hando

amöban:

Är det vanligt att man är det i min ålder

Samlagsdebut (median)
Män: 16,9 år
Kvinnor: 16,1 år

ungefär en tredjedel av ungomarna har samlagsdebuterat när de går ut årskurs 9 och ungefär två tredjedelar har gjort det i gymnasiets årskurs III

Infon tagen från Marios tråd "Statistik om sex", du kanske redan har kollat där men.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amöban:

Är det vanligt att man är det i min ålder?

Ja. Kom tillbaka när du är 25.

amöban:

är det flera i min ålder här som inte har haft sex än?

Jag har haft sex nu, men första gången var några månader efter att jag fyllt 17, därav räknas det väl att "var" i din ålder när jag hade samma frågor som du ställer.

amöban:

och andra som har haft det och hur var det första gången?

En stor besvikelse. Det är verkligen inte så stor grej som folk får det till. Jag sitter hellre och ser en bra film än att ha sex.

amöban:

ska man berätta att man är oskuld och hur reagerar killen på det?

"Alla män vill vara den första och ingen vill vara den sista."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förlora min när jag var 14, tror det är ganska så vanligt bland tjejer att förlora den tidigt. men hur som helst, så borde du inte skämmas eller ha ångest. jag önskar att jag hade kvar min. och jag tror inte folk ser dig som en knäppis. tror snarare dom flesta ser det som posetivt. jag menar, hur posetivt är det att knulla redan som 14åring?

va dig själv bara och våga börja ta lite risker.
om du känner att du blir modigare som full, drick.
det här med att allting ska vara så "rätt" och "fint" är ändåså överskattat. [no-no]


   
SvaraCitera

amöban:

Jag vill ha sex för att bli av med oskulden

Tycker det är en dålig anledning. Du borde ha sex för att du vill ha det, inte för att du vill bli av med oskulden.
Skulle vilja påstå att det finns många i din ålder som ännu är oskulder, orsaken till att man kanske inte vet det är väl för att de inte går runt och skriker "JAG ÄR 23 ÅR OCH OSKULD" eller liknande.

Jag tycker din plan om att supa dig redlöst full och sexa då verkar ganska dum. Du kommer ju inte ha någon kontroll, ingen koll på vad som händer och du kanske inte ens minns något efteråt. Då är det väl ganska onödigt?
Vad spelar det för roll om du är oskuld? Vad gör det för skillnad om du har sex en gång på fyllan. Visst kan du säga att du inte är oskuld längre, men det är ju inte som att du kommer bli brutalt erfaren och skillad av det.

Tycker inte du ska hetsa. Förstår att det kanske är svårt (jag kände mig onormal som aldrig kysst någon när jag var 15, vilket ju egentligen inte alls är något konstigt), men det är verkligen inget konstigt eller något att skämmas över.


   
SvaraCitera

Det kommer bli en ära för varje kille att erövra din oskuld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var stolt.


   
SvaraCitera

Jag har en kompis som är lika gammal som dig och var oskuld fram till typ förra veckan. Och jag tycker inte du behöver stressa dig fram till å bli av med den. Men det kommer vara skönt att bli av med den, det sa min kompis iaf. Och hon hade sex på fyllan med en okänd kille. Jag vet inte om det är å rekommendera, men om du kan ta vemsomhelst, dra ut på nån fest och sup dig full så lovar jag att alla killar kommer se hur snygga ut som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 57 och oskuld[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för allt stöd!!![bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flummig:

Shit, vad elakt.[no-no]

ibland är sanningen hård


   
SvaraCitera

amöban:

då fick man svara på en enkät och en fråga var "har du haft sex" och alla i min klass förutom 3 stycken hade haft det. Då kände jag press och ångest. Det är nog det som också har bidraget till att jag känner så här....

jag tror att det är väldigt vanligt att man ljuger i såna där enkäter. (varför hade ni en sådan enkät, var har skolan med det att göra? :o)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amöban:

jag är 17 år och fyller 18 i höst.

Jag med ! [crazy]

amöban:

Jag vill bara ha det gjort liksom men det kommer aldrig hända för vem vill liksom ha sex med mig? jag som knappt aldrig har pratat med en kille. Aldrig kysst någon och aldrig varit tillsammans med någon.

Jag har samma problem. [n]

amöban:

ska man berätta att man är oskuld och hur reagerar killen på det?

Jag tror inte killar bryr sig om det ! [smile][wink]


   
SvaraCitera