Aviseringar
Rensa alla

Hur är din familjs ekonomiska tillstånd?


Den är genomsnittlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Perospero:
Växte upp ganska knapert (familjen hade aldrig råd med semester, tv-spel eller sportaktiviteter, men vi hade alltid mat på bordet) men efter jag blev vuxen har jag jobbat och kämpat mig till en bra ekonomi. Det kan alla göra bara man vill. Allting handlar om attityd och vilja.

Precis, klokt sagt! Är vad jag strävar efter också 🙂


   
SvaraCitera
oneday

både medelklass och väldigt låg medelklass


   
SvaraCitera
oneday

Perospero:
Växte upp ganska knapert (familjen hade aldrig råd med semester, tv-spel eller sportaktiviteter, men vi hade alltid mat på bordet) men efter jag blev vuxen har jag jobbat och kämpat mig till en bra ekonomi. Det kan alla göra bara man vill. Allting handlar om attityd och vilja.

enda som stoppar är sjukdomar, handikapp osv


   
SvaraCitera

min familj är fattig


   
SvaraCitera
Lokes

Högre medelklass med ekonomin är rätt så krisigt nu när vi betalt 20k för mitt körkort o håller på o rusta om halva huset


   
SvaraCitera
Lokes

Tror dock alla har de rätt så krisigt med ekonomin nu


   
SvaraCitera

Lokes:
Högre medelklass med ekonomin är rätt så krisigt nu när vi betalt 20k för mitt körkort o håller på o rusta om halva huset

halv billigt körkort


   
SvaraCitera
Lokes

sgt.sunshine:

halv billigt körkort

Alla lektioner kosta ju en del sen fick jag göra om uppkörningen ett par gånger 


   
SvaraCitera

Lokes:

Alla lektioner kosta ju en del sen fick jag göra om uppkörningen ett par gånger 

20k är helt okej för ett körkort, mitt kostade nog 30. Men jag övningskörde inte så mycket hemma


   
SvaraCitera
Lokes

sgt.sunshine:

20k är helt okej för ett körkort, mitt kostade nog 30. Men jag övningskörde inte så mycket hemma

Tänk va man hade kunnat gjort me alla dom pengarna istället Gråter


   
SvaraCitera

Bor hemma och mina föräldrar har god ekonomi. 


   
SvaraCitera

det e som det e 


   
SvaraCitera