Aviseringar
Rensa alla

Hur är dina föräldrar?


Ämnesstartare

Min mamma är snäll men överbeskyddande. Det märks att hon vill ha saker och ting på sitt eget sätt, vilket blir jobbigt i längden (speciellt om man är hennes barn)..

Min pappa är också snäll, men väldigt klumpig och kan säga dumma saker, fast han förstår nog inte att det är dumt. Och så tänker han mycket på sig själv..


   
Citera
Ämnesstartare

Mamma diktator. Pappa är dock väldigt tyst nu för tiden.


   
SvaraCitera
time
 time

Min mamma är världens raraste, tuffaste, mammigaste, mest hästälskande galna tjejtant på jordklotet.

Min pappa är musiker, rebell från Sovjet, lagar världens godaste italienska mat och världens bästa indiska te. Han kan bli hur arg och elak som helst men han menar bara väl.


   
SvaraCitera

mor galen

far lugn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

mor galen

På vilket sätt är hon galen?

Macktorsken:

far lugn

Typ tystlåten?

Renesmee:

Mamma diktator. Pappa är dock väldigt tyst nu för tiden.

ok

timeisrunningout:

Min mamma är världens raraste, tuffaste, mammigaste, mest hästälskande galna tjejtant på jordklotet.

[party]

timeisrunningout:

Min pappa är musiker, rebell från Sovjet, lagar världens godaste italienska mat och världens bästa indiska te. Han kan bli hur arg och elak som helst men han menar bara väl.

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Söt tråd [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Söt tråd

Tack[love]


   
SvaraCitera

kraamisz:

På vilket sätt är hon galen?

Pratar hela tiden, får för sig riktigt konstiga saker. Säker udda saker till folk.

kraamisz:

Typ tystlåten?

Nä, bara lugn. Gör allt i sin egna takt. Ser honom sällan stressad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Nä, bara lugn. Gör allt i sin egna takt. Ser honom sällan stressad.

Det låter ju skitbra[smile]

Macktorsken:

Pratar hela tiden, får för sig riktigt konstiga saker. Säker udda saker till folk.

jobbigt?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mamma är vänlig, kreativ, otroligt disträ och mer eller mindre labil.

Pappa var lugnet själv, otroligt allmänbildad, klok, intelligent och välvillig, men gammaldags.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min pappa är ganska bestämd men ändå ganska vänlig och så, har lärt mig att tänka kritiskt och inte lita lita på myndigheter, företag, EU osv, skepsis är något fint på min fars sida av familjen. Intelligent men inte av någon högre utbildning.

Min mor menar väl å är snäll och så men är väl lite dum och naiv ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är kul att höra hur andras föräldrar är[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mamma: låter mig göra lite som jag vill men säger alltid till mig att vara försiktig och ta det lugnt etc. bryr sig utan att göra det för mycket liksom [smile] hon blir sällan arg men hetsar gärna upp sig över ingenting

pappa: överbeskyddande och lite av ett kontrollfreak (vill veta vart jag är, när jag kommer hem, vilka jag är med etc. visserligen bra att han bryr sig men ibland blir det lite too much ) [crazy] blir lätt arg när han ska göra något som råkar gå fel. + har noll tålamod [smile]


   
SvaraCitera

Min mamma är tjatig, bryr sig för mycket om småsaker och har en normal samtalston kring 110dB. Men hon är också väldigt snäll och rar.

Far är en smygalkis som bor ensam i en koja i skogen, varför jag nästan aldrig orkar träffa honom. Har ganska lite kontakt med honom, men han ställer alltid upp om det är nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

bryr sig utan att göra det för mycket liksom

Skönt

enhimmelskdrog:

överbeskyddande och lite av ett kontrollfreak

som min mamma då

enhimmelskdrog:

har noll tålamod

min pappa!:P

Penstrokes:

Min mamma är tjatig

fyfan för sånt..

Penstrokes:

Men hon är också väldigt snäll och rar.

[smile]

Penstrokes:

Far är en smygalkis som bor ensam i en koja i skogen, varför jag nästan aldrig orkar träffa honom. Har ganska lite kontakt med honom, men han ställer alltid upp om det är nåt.

Bra att han ställer upp iaf.


   
SvaraCitera