Aviseringar
Rensa alla

Hur är du som person?


Ämnesstartare

Ja, hejsan! 
Här är jag med ännu en sådan där semi-djup, jobbig tråd. Blink 

Direkt till allvaret! Frågorna är: Vem är du? Hur är du som person? Hur tror du att du ses av andra? Hur skulle du vilja bli betraktad? Vad har du för positiva respektive negativa sidor? Berätta om er själva och era tankar kring vilka ni är. Är du sådan som du vill vara? Låt UM ta del av er och visa oss vem just du är. Diskutera gärna med varandra och kommentera varandras reflektioner. 


   
Citera
Ämnesstartare

Haha ska tänka ut tills imorgon hur jag är sen skriver jag ett inlägg. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Haha ska tänka ut tills imorgon hur jag är sen skriver jag ett inlägg. 

Gott! Tumme upp Kul att du vill engagera dig! Personligen tror jag att det är mycket värt att veta vem man är för att få bättre förståelse för sig själv. Det kan hjälpa en i ens relationer med andra och även den relation man har till sitt egna jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chib:

Gott! Tumme upp Kul att du vill engagera dig! Personligen tror jag att det är mycket värt att veta vem man är för att få bättre förståelse för sig själv. Det kan hjälpa en i ens relationer med andra och även den relation man har till sitt egna jag. 

Ja det är intressant. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill inte disrespecta din trådjävel med att skriva något oseriöst men jag kan inte och orkar inte analysera min persona så här på direkten så fan jag återkommer.

Hur är chib som person?


   
SvaraCitera

Vem är du? svårt att veta, mig själv vill jag iaf påstå att jag är. 

Hur är du som person? Snäll och sympatisk men ganska jobbig och ibland irriterande pga för mkt känslor.

 Hur tror du att du ses av andra? Tjatig, jobbig och irriterande av samma anledningar som ovanstående, bryr mig tydligen för mkt också ibland. Men även som snäll och trevlig då och då. Konstig humor kanske också.

Hur skulle du vilja bli betraktad? som en tjej som genuient bryr sig om andra och som är vänlig och hjälpsam. 

Vad har du för positiva respektive negativa sidor? Positivt är nog min sympati, men det kan även ses som negativt. 

Är du sådan som du vill vara? Njae, inte riktigt. 

Bra initiative chib! 😀 Ställde upp frågorna sådär för att göra de lätt och läsa och sånt^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såna här trådar väcker själsångesten i min själ. Vem Är Jag??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dålig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är du? Halv serb halv skånsk som bor i centrala Malmö. 22 år.

Hur är du som person?  Irl: blyg och väldigt snäll (ej att förväxla med toffel). Internet: *bild på en demon*.

Hur tror du att du ses av andra? En fruktansvärt ful och extremt konstig kille.

Hur
skulle du vilja bli betraktad? Mina stora idoler är Jesus och Josef,
enorm sympati och godhet hade dom, smarta och trogna gud. Så vill jag
vara. (menar inte att jag vill vara självaste jesus, vilket skulle vara
en synd)

Vad har du för positiva respektive negativa sidor? Jag är snäll och håller mig undan för tjejer så dom slipper mig. Och det är ju positivt att jag håller mig undan, då det vore tragiskt för en tjej att vara med en sådan som mig. Har 100+ negativa sidor, men inga extrema som så att jag är någon mördare eller har någon sjuk fetish etc.

Är du sådan som du vill vara?
Nej. Vill behålla min vänlighet, men utöver det så har jag ingenting.
Vill egentligen vara ännu mer vänlig, göra något stort för andra
människor och mänsligheten i övrigt, men min social fobi stoppar mig.

hoppas det duger, vete fan om jag gjorde rätt.

(är inte menningen att låta gnällig och självömka, utan jag konstanterar endast fakta)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är sämst på att stava btw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är du? Nanna 

 Hur är du som person? Relativt mogen för min ålder, ambitiös, ganska allmänbildad, trevlig när det passar. 

Hur tror du att du ses av andra? Smart,lite av en besserwisser ibland. Annorlunda humor.

 Hur skulle du vilja bli betraktad? Klok, kreativ, glad och snel.

Positiva sidor: Ambitiös, jag har kämparglöd, envis, orädd och nyfiken.

Negativa sidor: Lat, känslig, tänker för mycket, aningens för dramatisk ibland och uppmärksamhetsbehov. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr Chib, blir mycket att skriva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en människa med mycket känslor. Dessa känslor vill jag gärna uttrycka, och jag gör det på många sätt. När jag är arg sysslar jag med kreativa och avslappnande sysslor - piano, broderi eller allmänt pyssel. När jag är glad delar jag med mig av det till alla jag känner. Jag vill liksom skrika ut till hela världen att jag är lycklig. När jag tycker om någon är jag bra på att visa det på olika sätt.

Min bakgrund som ganska utstött och mobbad har gjort att jag uppskattar vänligt bemötande mer än de flesta, tror jag. Jag ser inte poängen med att vara elak, dryg eller bara neutral när man faktiskt kan vara trevlig och tillmötesgående. Jag kramas ofta, jag ler mycket och jag uppfattas därför som väldigt glad. Dessa känslor har dock inte med mig själv att göra så mycket, utan snarare hur andra får mig att må. Jag, som person, är inte särskilt glad. Tvärtom. Men när jag omringas av människor jag tycker om så är det som att någon trycker på en knapp och jag blir jätteglad, lycklig, uppskattar varje sekund och har jättekul. När jag däremot är ensam blir jag ganska sorgsen, ledsen och ångestfylld. 

En av mina positiva sidor är att jag, som jag sa tidigare, är väldigt bra på att visa uppskattning. Det är sällan människor i min omgivning känner sig underskattade eller dåligt bemötta av mig, faktiskt. Det tycker jag om med mig själv. Det negativa är att jag är sjukt naiv. Jag tror automatiskt det bästa om folk, sätter dem på piedestal och behandlar dem som änglar för att jag tror att de alltid har goda avsikter. Jag glömmer bort deras mänsklighet. Att de kan begå misstag, att de precis som jag och alla andra också har brister. Detta gör att när någon sviker mig så blir jag helt förkrossad. Inte bara lite ledsen, utan jag kan verkligen börja fundera på meningen med min egen existens. Jag har svårt att hantera detta.

Jag är nöjd med hur jag är som person på det sätt att jag är väldigt kärleksfull, har ett ganska stabilt liv och tydliga visioner. Vet vad jag vill och är på god väg dit. Jag vill vara modigare. Jag vill kunna säga nej, alltid, när jag känner för det. Jag vill kunna ljuga. Detta kanske låter som något konstigt, men jag vill bara kunna dra vita lögner utan att känna mig som världens sämsta person. Det kan jag inte i dagsläget. Jag önskar också att jag var mindre naiv. Att jag inte haft ett sånt jäkla kontrollbehov och att jag kunde slappna av oftare, utan att känna att jag måste ha kontroll över situationen. Ja, mest av allt önskar jag bara att jag kunde slappna av.


   
SvaraCitera

arpateko: tänker för mycket

känner väl igen mig med detta.


   
SvaraCitera