Aviseringar
Rensa alla

hur är en perfekt flickvän?


Ämnesstartare

Börjat träffa en kille förra veckan och det är första gången jag verkligen gillar en kille och jag är sjukt rädd för att bli sårad eller lämnad eller att jag gör nått fel som kommer göra att han tröttnar på mig. Någon som har tips på hur jag är en perfekt flickvän en kille aldrig slutar älska eller tröttna på?


   
Citera
Ämnesstartare

Slappna av. Tänk inte så mycket på att vara en perfekt flickvän, det är ingen fasad som du skulle kunna hålla hur länge som helst ändå och jag tror inte någon vill ha en HELT perfekt person heller. Bara umgås med honom och var som du vill och är, och slutar han älska dig eller tröttnar han på dig så är det lika bra så. Du vill väl ha någon som älskar dig och är med dig för att du är den du är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad tror du att du skulle kunna göra fel då?

förbättra sig till att ära men försök ba int va nått du inte e

va dig sjlv xD


   
SvaraCitera
reben

som reben


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

En bra början är en god självkänsla, en stark vilja till ständigt lärande och egen utveckling, samt acceptans och öppenhet inför sig själv och sin partner.
Slappna av bara gillar han dig så gör han det för den du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 le och skratta ofta, var självsäker och det absolut viktigaste, var dig själv! Är själv en tjej men skriver vad jag antar att killar gillar 🙂


   
SvaraCitera
mynona

Det skiljer sig ju mellan människor, men med det förbehållet, så försök att hålla en viss balans och gör det till ett ömsesidigt givande och tagande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Något jag personligen värdesätter är ärlighet, trohet samt att man rent allmänt är positiv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan inte och bör inte styra över honom på det sättet. Om han gillar dig så gillar han dig för vem du är. Om han inte gillar dig för vem du är, vad är det för mening med att vara med en sån person? Bygger inte förhållandet på en lögn om du ska anpassa dig efter honom istället för att vara dig själv?


   
SvaraCitera

för att vara den perfekta flickvännen ska du vara dig själv. det kommer du längst med. 🙂


   
SvaraCitera