Aviseringar
Rensa alla

Hur är eran syn på poliser?


Ämnesstartare

Tycker ni att dom sköter sitt jobb bra/dåligt, varför? Är dom överdrivna, okunniga, duktiga osv?
anledningen att jag frågar är att jag helt enkelt är nyfiken och jag vet inte huur många personer jag hört som klagar och gnäller över hur dom utför sitt arbete. "Fuck aina" "hata polisen " "all cops are bastards" bla bla bla.
Så, vad tycker ni? 😀


   
Citera

nless:

Tycker ni att dom sköter sitt jobb bra/dåligt,

Bra till 99,99%.

nless:

Är dom överdrivna, okunniga, duktiga osv?

Duktiga.

nless:

över hur dom utför sitt arbete. "Fuck aina" "hata polisen " "all cops are bastards" bla bla bla.

Det är för det mesta vänsterslynor som gör uppror mot sina rika föräldrar, blame the system. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Gillar, snygga uniformer.


   
SvaraCitera

La policía está mal, que desalojar de nuestros hogares y nos retrotraen a mexico


   
SvaraCitera

jag har dåliga erfarenheter utav poliser. så jag gillar dom inte. dock så ska jag till polisen imorgon, och hon som jag pratade med verkade väldigt trevlig. på något sätt så verkar kvinnliga poliser oftast vara trevligare än manliga. många poliser verkar vilja utnyttja den makt dom har och i många fall går dom för långt tycker jag. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

många poliser verkar vilja utnyttja den makt dom har och i många fall går dom för långt tycker jag

tycker jag stämmer till en viss del.. vissa överdriver verkligen och som du sa, utnyttjar deras makt.. men det beror ju helt och hållet på 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

que desalojar de nuestros hogares

lämna våra hem? 😮


   
SvaraCitera

nless:

lämna våra hem? 😮

Jag vet väl inte [mad] använde google translator


   
SvaraCitera

nless:

tycker jag stämmer till en viss del.. vissa överdriver verkligen och som du sa, utnyttjar deras makt.. men det beror ju helt och hållet på 🙂

yes, alla är ju inte likadana tack och lov.[y]


   
SvaraCitera

Gillar polisen överlag och har stort förtroende. Givetvis finns det folk som aldrig borde fått brickan, men så är det ju inom alla yrkeskårer, bara att de inte märks lika mycket.


   
SvaraCitera

är det dagsljus så är den väl helt okej. lite värre i mörkret, kan vara svårt då[sad]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Gillar polisen överlag och har stort förtroende. Givetvis finns det folk som aldrig borde fått brickan, men så är det ju inom alla yrkeskårer, bara att de inte märks lika mycket.

Visste inte att du var såhär vettig. [y]


   
SvaraCitera

Mumble:

Visste inte att du var såhär vettig. [y]

Ibland lyser även jag[smile]

Ska f.ö på en föreläsning imorn "vem blir en bra polis". Blir säkert inspirerade nu när jag snart tänkt söka in.


   
SvaraCitera

Budolicious:

jag snart tänkt söka in.

Ah nice, hoppas det går bra. [wink]


   
SvaraCitera

Mumble:

*StarNoStar*: yes

varför lägga ut en bild på mig? [tired]
du har ingen rätt![no-no]


   
SvaraCitera