Aviseringar
Rensa alla

Hur är ni när ni är fulla?


noclue
Ämnesstartare

Glatt skålande När jag är full så skrattar jag bara. Minns att jag hade fest "fest och fest..." då pappa och mamma hade gäster hemma (jag var 13) en sån där (bara dricka vin och snacka med vännerna-fest) jag hade skit tråkigt och sedan fick jag syn på ett vinpacket (eller vad man nu ska kalla det...) i mitt kylskåp! Iaf, det var vitt vin och jag smakade lite - SKITÄCKLIGT! Sedan fick jag tanken "hur är det att vara full?" Så jag tog typ 6 stora, fulla glas med vitt, beskt vin. Blää. Sedan blev allt svart, kändes som att jag inte levde ens? Undra om det är så det är efter man dött, att allt bara är svart och att man känner att man inte ens lever?... Har aldrig varit så full i hela mitt liv! Nu är jag 20 så...men jaja! Nu när jag dricker lagom så garvar jag bara...mycket. Typ, om någon säger "hej" till mig så garvar jag som in i helvete...hah. Weird. Hur är ni när ni är påverkade?? 


   
Citera
Ämnesetiketter

eh tkte alternativen var lite fel. jag tkr nog mest att jag själv är jävligt rolig, vilket jag inte är. dock inte så att jag skrattar.

ps hur är man när man är full och inte känner ngt :S verkar märkligt.


   
SvaraCitera

Skrattar. Tycker allt är färg och flum och fint, och ibland gjort endast i syfte för att underhålla mig, typ.

Vill bara tillägga att jag är nykterist nu, har varit det länge.


   
SvaraCitera

känslosam, efterhängsen, repetitiv.


   
SvaraCitera

ungefär som annars, bara lite mer avslappnad.


   
SvaraCitera

Lättprovocerad, danssugen (obs är alltid), svårt att hålla käften


   
SvaraCitera

noclue: Jag känner inget alls? Psh. (Du röstade på detta alternativ)

apatisk fantasilös avklädd och okoordinerad
märkligt nog gillar jag inte alkohol så värst


   
SvaraCitera

Salongsberusad + e ju helt klart bästa fyllan. Då är man ju som vanligt fast allt är lite mer uthärdligt och roligare. 

Har dock en tendens att bli alldeles för full och då blir jag bara allmänt jobbig och odräglig. Körde däremot nyktert under något år och tycker att jag sedan dess blivit mycket duktig på att hålla mig till salongsberusad +. 

Har trots det dessvärre haft en nära gammal kalasfylla under detta år. Det slutade med att jag grinade över Stahres brutala svek, troligtvis eftersom AIK samma dag lagt ut en intervju med aset på våran hemsida. 


   
SvaraCitera

Känslosam(mare.)


   
SvaraCitera

glad, sprallig, spontan, översocial,  kan bli känslosam


   
SvaraCitera

Beror ju på mängd


   
SvaraCitera

bara trött


   
SvaraCitera

noclue: Man ska inte dricka. (Du röstade på detta alternativ)42,9% (3 röster)


   
SvaraCitera
penja

jag är nog lite olika beroende på mängd, typ av alkohol och säkert diverse andra faktorer. vissa gånger kan jag bli trött medan jag andra gånger blir jättesprallig och sjunger, dansar, pratar för mycket! brukar le fult när jag är full 


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

En blandning av glad och festlig + dräggig och odräglig. 


   
SvaraCitera