Aviseringar
Rensa alla

Hur använder du Twitter?


Påven, Özz nöjen, Eminem, Zlatans twitter är ju några av dom få man måste följa


   
SvaraCitera

Vad är poängen med twitter?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Använder det inte
pga

Untouchable: Vad är poängen med twitter?


   
SvaraCitera

time: Jag följer mina idoler

idoler vet jag inte om de är, men människor jag finner intressanta, diverse feminister och sånt 


   
SvaraCitera

Inte alls, verkar helt meningslöst


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

shatter:

idoler vet jag inte om de är, men människor jag finner intressanta, diverse feminister och sånt 

Ja men det räknas som idoler! Folk man ser upp till och finner intressanta, behöver ju inte vara folk som uppträtt i tvserier liksom, hehehe.


   
SvaraCitera

time: Jag följer både idoler och vänner

Använde det från en början till att bajsa ut alla skit jag kände och tänkte på
Använde det sedan som en plattform för att skriva om, läsa om och diskutera feminism.
Nu använder jag det till allt det ovan + lite annat. 


   
SvaraCitera

följer både idoler å vänner å idioter

jag har dock slutat va aktiv där av nån anledning


   
SvaraCitera
reben

när jag använde twitter följde jag mest folk ajg typ tkte va roliga som ej va vänner men ej kändisar


   
SvaraCitera

time: Jag följer både idoler och vänner

Kan nog inte riktigt kalla idolerna för idoler men iaf intressant folk. Om man nu kan kalla Jimmie Åkesson för intressant. Både kändisar på andra sidan havet och folk som är kända i Sverige som vågar uttrycka sina åsikter.


   
SvaraCitera

Använder Twitter i jobbet. Sprider UM:s evangelium och försöker hålla koll på olika ungdomsrelaterade frågor.


   
SvaraCitera

time: Jag använder inte Twitter

Har försökt använda Twitter, men gillar det inte. Blir så jäkla rörigt med alla konversationer och retweets. 


   
SvaraCitera
Draug

time: Jag använder inte Twitter

aldrig använt verkar inte värt.


   
SvaraCitera
oval
 oval

följde mina idoler och några randoms. var ganska tråkigt tyckte jag. 


   
SvaraCitera
tbfhno

Har ett s.k fan-konto. Följer olika kändisar osv samt massor med olika tjejer och killar från hela världen som också har sånna konton. Är alltid på twitter, det händer massa nytt hela tiden. Jag tror jag använder det helt olika om man gämför med de flesta andra privata konton.


   
SvaraCitera