Aviseringar
Rensa alla

hur att kunna släppa taget,


Ämnesstartare

tips eller råd , om hur man kan släppa en kille som man verkligen älskar på de bästa sättet?
men tänk på att han ändå har varit mitt första kärlek ;|
försökt med omkring allt, men mina tankar går just bara runt och runt bara om honom.
måste klara detta , men måste oxxå komma på nån bra väg.
hjälp?


   
Citera

iddqd:

tiden läker alla sår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

tiden läker alla sår

hört det från många,
men kan det inte finnas ett annat sätt? ;/


   
SvaraCitera

det går inte om du verkligen älskade personen.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

det är nog bara att lära sig att acceptera att det blev som det blev, typ


   
SvaraCitera

dom sejer jo att tiden läker alla sår men jag vet ej om det stämer


   
SvaraCitera

Tiden läker inga sår. Det är vad man GÖR med tiden.
Sitter man och tycker synd om sig själv läker det definitivt inga sår. Likaså om man helt plötsligt bestämmer sig för att gå vidare genom att "tänka på annat".
Man måste få sörja, självklart. "Farligt" blir det först när saknaden tar över ens liv. När man inte kan ha roligt med sina vänner eller njuta av att dejta andra.

Hur länge var ni tillsammans? Och hur längesen var det ni gjorde slut? för det är väl det det handlar om..?


   
SvaraCitera

radera sms, nummer, msn, facebook osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

natthimmell_22:

Hur länge var ni tillsammans? Och hur längesen var det ni gjorde slut? för det är väl det det handlar om..?

på nyåret ,
vi har inte ännu gjort slut. men tja , jag har försökt när vi har bråkat att släppa taget om honom, men ännu vet jag inte hur även om vi är tillsammans.
men nu när jag har fått reda på den bästa svaret och om vi bråkar igen, vi bråkar rätt så ofta så tänker jag bara köra på det sättet.


   
SvaraCitera

juuujjuuuh:

försökt med omkring allt, men mina tankar går just bara runt och runt bara om honom.
måste klara detta , men måste oxxå komma på nån bra väg.

I know that feeling

natthimmell_22:

Tiden läker inga sår. Det är vad man GÖR med tiden.
Sitter man och tycker synd om sig själv läker det definitivt inga sår.

ord

natthimmell_22:

Man måste få sörja, självklart. "Farligt" blir det först när saknaden tar över ens liv. När man inte kan ha roligt med sina vänner eller njuta av att dejta andra.

ord

ha roligt med dina kompisar, tänk på andra saker i livet, tänk på saker du vill göra?

jag o min flickvän gjorde slut, fast det var pga henne, hon tappade känslor o började behandla mig som skit, hon gjorde ändå inte slut, så jag fick nog o sa det är bättre att vi inte är tsm, jag blev sjuukt ledsen o gick runt o tänkte hela tiden på henne, att jag skulle få tillbaka henne, som det var innan, jag började träna som faaan, tänkte impa på henne med en ny sköön kropp vilket resulterade i att andra tjejer såg mig så började jag gå ut o supa o ligga runt lite... jag var helt [tard][mad][chocked][censur] borta... började få sämre betyg i skolan o sånt också... men efter tids nog..

började ha kul med kompisar/umgås med gamla kompisar/umgås mer med kompisar överhuvudtaget, fixade ett extraknäck på helgerna... o efter tids nog igen började jag dejta andra tjejer...

vad jag vill säga är, hoppa över min första fas... o gå direkt till att börja ha kul... dock är det alltid gött att börja träna om du inte gör det, man får gött självförtroende om du går in för det! för då får man resultat (;


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså det tar en jävla tid att läka. men eftersom det är sin första kärlek så kommer du troligtvis aldrig få bort alla din känslor för han. dem kommer sitta jkvar i år. Men om det var han som gjorde slut... så får du tänka på att du förtjänar bättre och är bättre än han. Du är en fri människa nu och kan gör preciiis vad du vill! Du kan ligga med en annan utan att vara otrogen.. fast det kan inte jag för jag är en frhållande människa >.< uhmm skämm bort dig själv 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexmeister:

hoppa över min första fas... o gå direkt till att börja ha kul... dock är det alltid gött att börja träna om du inte gör det, man får gött självförtroende om du går in för det! för då får man resultat (;

Det låter helt enkelt , men det är rätt så svårt när man går igenom det.
aja .. gah jävla skit!


   
SvaraCitera

juuujjuuuh:

Det låter helt enkelt , men det är rätt så svårt när man går igenom det.
aja .. gah jävla skit!

jag veeeeet! det är inte det lättaste, men utan agerande så kommer ju inget resultat...

dina kompisar måste väl ändå fortf vilja umgås med dig? ta upp kontakten med gamla vänner? träffas å ha skoj, snacka bara skit om du nu vill göra det... gör något med någon, snacka, festa, fika, kolla på film... men gör ngt iaf! kille som tjej, kvittar...

försök för min skull [love] även ifall du inte har någon aning om vem jag är, så kan jag säga att jag är snäll ): så du gör en god gärning åt en snäll person (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

iddqd: tiden läker alla sår

Nej, tiden läker inga sår. Det som läker är viljan och modet att gå vidare


   
SvaraCitera