Aviseringar
Rensa alla

Hur?


Cr7
 Cr7
Ämnesstartare

Tjena.
finns en sjukt fin tjej där jag bor typ men vi känner inte varandra.
vill börja skriva till henne men vet inte riktigt hur för jag vill inte vara som alla andra killar och bara börja skriva hej typ, så hur ska jag börja ?
tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesetiketter

Vad vet du om hennes humor? Du kanske kan dra ett uruselt skämt, sånt funkar alltid på mig iaf


   
SvaraCitera

Tjo på dig hur e läget baby?


   
SvaraCitera

1. Vad har du för användning av henne?
2. Delar ni intresse och framtidsvision?
3. Om du inte vet.. ^ Fråga henne.


   
SvaraCitera

BibelnMedJoel:
1. Vad har du för användning av henne?
2. Delar ni intresse och framtidsvision?
3. Om du inte vet.. ^ Fråga henne.

Vad menar du med användning? 


   
SvaraCitera

Vänligen bortse från bibeljoels inlägg, han är bara här för att trolla. "Vad har du för användning av henne"...

Hjärta


   
SvaraCitera

BibelnMedJoel:
1. Vad har du för användning av henne?
2. Delar ni intresse och framtidsvision?
3. Om du inte vet.. ^ Fråga henne.

Man använder inte en människa? Låter som du menar slaveri . Sorry men det var en fet konstig formulering 


   
SvaraCitera

Storchen84:
Vänligen bortse från bibeljoels inlägg, han är bara här för att trolla. "Vad har du för användning av henne"...

Hjärta

Vet men blir arg..och nej det är inte några ”demoner” som styr mig BiblenMedJoel


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Man använder inte en människa? Låter som du menar slaveri . Sorry men det var en fet konstig formulering 

Han är ett troll. Han testar hur långt han kan ta främst sin homofobi men även sitt subtila kvinnoförtryck/förnedring tills han blir avstängd. Bry dig inte om honom. Hans syfte är att provocera.

Avregistrerad: Vet men blir arg

Anmäl honom. Det gör jag varje gång han skriver något homofobiskt, islamofobiskt och/eller kvinnoförtryckande eller nedlåtande mot kvinnor.

Hjärta


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Man använder inte en människa? Låter som du menar slaveri . Sorry men det var en fet konstig formulering 

Jag använder människor till att ta del av mina visioner och framtidsplaner.


   
SvaraCitera

Storchen84:

Han är ett troll. Han testar hur långt han kan ta främst sin homofobi men även sitt subtila kvinnoförtryck/förnedring tills han blir avstängd. Bry dig inte om honom. Hans syfte är att provocera.

Hjärta

Det har han f*n lyckats med. 


   
SvaraCitera

BibelnMedJoel:

Jag använder människor till att ta del av mina visioner och framtidsplaner.

Låter inte mindre sjukt.


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Låter inte mindre sjukt.

Det är så man bygger ett hälsosamt förhållande med människor, man har användning av varann, mina föräldrar har användning för mig när jag kommer hem till dom då jag hjälper till i hemmet.
Jag använder min pappa till hjälp att fixa min mic, använder min kompis som hjälp att starta business, affärs ide.
Använder mamma som samtalspartner.
Jag skulle kunna ha användning för alla människor i mitt liv om bara vårt hus var stort nog!


   
SvaraCitera

BibelnMedJoel:

Det är så man bygger ett hälsosamt förhållande med människor, man har användning av varann, mina föräldrar har användning för mig när jag kommer hem till dom då jag hjälper till i hemmet.
Jag använder min pappa till hjälp att fixa min mic, använder min kompis som hjälp att starta business, affärs ide.
Använder mamma som samtalspartner.
Jag skulle kunna ha användning för alla människor i mitt liv om bara vårt hus var stort nog!

Lär dig formulera på rätt sätt.


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Lär dig formulera på rätt sätt.

Du visar inte så mycket respekt precis, jag hånade inte dig i ditt inlägg när du öppnade dig för alla, jag hade kunnat göra det.
Vi sitter egentligen i samma båt, du väljer att håna mig och attackera mig även när jag inte tog samma chans emot dig.
Och tro mig, det finns en hel del att tala om där.


   
SvaraCitera