Aviseringar
Rensa alla

Hur bär man sig åt för att bli modell?


Cutenessoverload:
Gör som Yaren sa. Att du skickar in till en modellagentur. Btw att du skaffar muskler är absolut inget måste då det är många som föredrar spinkiga killar inom mode världen 🙂 Lycka till 

Som cuteness sa, det är mest underklädsmodeller som ska ha muskler, annars går de mest på hur smal man är 


   
SvaraCitera

önska dig från en stjärna 


   
SvaraCitera

d kommer nån o haffar dig på gatan o slänger in dig i en lastbil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
Gör som Yaren sa. Att du skickar in till en modellagentur. Btw att du skaffar muskler är absolut inget måste då det är många som föredrar spinkiga killar inom mode världen 🙂 Lycka till 

så 190 cm och ca 72 kg räcker gott o väl med andra ord? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

Som cuteness sa, det är mest underklädsmodeller som ska ha muskler, annars går de mest på hur smal man är 

men för smalt är ju fult


   
SvaraCitera

WinterTime:

men för smalt är ju fult

ja man ska ju vara hälsosamt smal inte sjukligt


   
SvaraCitera

Sök upp modellagenturer som finns i din stad, skicka in bilder till de eller bli medlem på statist.se och skriv in information om dig själv och hoppas på svar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

betterthanyou:
Sök upp modellagenturer som finns i din stad, skicka in bilder till de eller bli medlem på statist.se och skriv in information om dig själv och hoppas på svar!

skapade precis ett konto, hur stor är chansen om att bli "upphittad" då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

ja man ska ju vara hälsosamt smal inte sjukligt

en bild? 🙂


   
SvaraCitera

WinterTime:

en bild? 🙂

På?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

På?

vad hälsosamt smal är haha


   
SvaraCitera

WinterTime: en bild? 🙂

WinterTime:

vad hälsosamt smal är haha

Man kan inte visa en specifik bild på vad som definierar uttrycket hälsosamt smal. Det är individuellt.


   
SvaraCitera

Jag har en kompis vars syster är professionell modell.


   
SvaraCitera

WinterTime:

vad hälsosamt smal är haha

Det varierar ju från person till person, här är iaf bilder på killar från stockholmsgruppen 

Jag kan inte garantera att dessa killar inte har anorexia, jag bara utgår från det. Det här är iallafall ungefär de sorters kroppar som är eftertraktade i modevärlden

Jag la in bilder men de försvann, har inte tid att lägga in dom just nu 😛 


   
SvaraCitera

WinterTime:

skapade precis ett konto, hur stor är chansen om att bli "upphittad" då?

Min kompis är medlem på statist.se och hon har fått flertal modelljobb för badhus & kataloger och även fått vara med i en tvserie på ur! Så det är nog ganska stor chans faktiskt!


   
SvaraCitera