Aviseringar
Rensa alla

Hur berätta för föräldrarna?


Ämnesstartare

iosib:

implantat (antar att det är det du ska göra) är bland det fulaste som finns-

implantat är inte det enda man kan göra med brösten. [tired]

senda:

tänk i 4 år till du kanske kommer fram till att du duger som du är

nej,jag vill ha fina bröst,och en följdfråga,hade du velat ha en tjej med asfula bröst som gjorde dig avtänd vid sex eller ännu värre aldrig få se brösten för hon vägrar ha sex utan bh?troligtvis inte,så då ska man inte säga till tjejer som vill ändra sina bröst att va nöjda med sig själv när man själv kan bli avtänd av brösten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

större eller mindre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

större eller mindre?

Tözen:

implantat är inte det enda man kan göra med brösten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

implantat är inte det enda man kan göra med brösten.

så mindre alltså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

troligtvis inte,

och du vet tydligen allt om mig...[tired][tired]
är singel och vill inte ha någon tjej som har gjort något med brösten.
det är ej naturligt, och lika illa som att röka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

så mindre alltså?

storlek är inte det enda man kan ändra på bröst,fan va killar är efterblivna och naiva när d gäller bröstplastik. [tired] man kan ändra storlek så dom blir jämna,ändra form och vårtgårdsstorlek och även indragna bröstvårtor(vad det nu är),så inte bara klassiska förstoring eller reduktion. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

senda:

är singel och vill inte ha någon tjej som har gjort något med brösten.
det är ej naturligt, och lika illa som att röka.

okej,men du är så naiv och dum och tror att all plastik ser onaturligt ut och fult, men som exempel syns d inte om man inte tittar noga om nån förminskat vårtgårdarna. så lycka till med dina förhållanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

okej,men du är så naiv och dum och tror att all plastik ser onaturligt ut och fult,

sa jag det... nej just det
sa att det var onaturligt inte att det såg onaturligt ut..[tired]

Tözen:

lycka till med dina förhållanden.

tackar.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

storlek är inte det enda man kan ändra på bröst,fan va killar är efterblivna och naiva när d gäller bröstplastik. man kan ändra storlek så dom blir jämna,ändra form och vårtgårdsstorlek och även indragna bröstvårtor(vad det nu är),så inte bara klassiska förstoring eller reduktion.

sorry då, skall lära mej asmycket om tuttoperationer. verkar ju vara så viktigt att veta. speciellt eftersom att alla tjejer är så jävla ytliga och måsta operera dom[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

operera brösten?

Inget illa menat, men en anonym bild så att man kan skapa sig en uppfattning?

I övrigt så tycker jag att du skall göra det om du känner att det skulle göra dig lyckligare och få dig att känna dig snyggare. Bodymod som bodymod [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

speciellt eftersom att alla tjejer är så jävla ytliga och måsta operera dom

kolla igenom galleriet och säg ärligt att du inte skulle bli avt'änd om din tjej hade nåt par av dom brösten,jag vet att jag skulle bli väldigt avtänd.
http://www.007b.com/breast_gallery.php

senda:

sa att det var onaturligt inte att det såg onaturligt ut..

okej,så dumpa du en tjej för hon reducerat brösten för hon får ryggvärk av det,bra tänk,d är ju onaturligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

okej,så dumpa du en tjej för hon reducerat brösten för hon får ryggvärk av det,bra tänk,d är ju onaturligt.

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

kolla igenom galleriet och säg ärligt att du inte skulle bli avt'änd om din tjej hade nåt par av dom brösten,jag vet att jag skulle bli väldigt avtänd.

tyckte att typ hälften såg normala ut[shake] men visst, fanns ju ett par som var mindre fina


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

kolla igenom galleriet och säg ärligt att du inte skulle bli avt'änd om din tjej hade nåt par av dom brösten,jag vet att jag skulle bli väldigt avtänd.

hur ser "perfekta" bröst ut enligt dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

hur ser "perfekta" bröst ut enligt dig?

mindre ,fasta runda och små bröstvårtor.bara för man har mindre bröst garanterar d inte i fasta och runda. jag bryr mig som sagt bara om vad jag vill och min tråd handlar om hur man ska övertyga och prata om d,inte om d är fel eller inte.


   
SvaraCitera