Aviseringar
Rensa alla

Hur berättar man för någon man älskar?


Ämnesstartare

Jag bara kan inte längre.
Jag vill så gärna berätta för en kille att jag verkligen gillar honom, men jag är rädd att han kommer reagera "Åh fyfan! Jävla bög" eller "Fan vad sjuk du är asså!!".

Han har själv haft små upplevelser med en kille (Jag var där, jag såg, jag var inte med, fråga mig inte mer).

Varför är allting så svårt i världen?

Det finns homofober, rasister, nazister, antifeminister och en jävla massa andra idioter.

Och vad händer ifall han säger till alla andra i klassen?


   
Citera
Ämnesstartare

säg som det är bara [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Och vad händer ifall han säger till alla andra i klassen?

Stå på dig. Ingen har rätten att definiera vem du är eller vad du betyder.


   
SvaraCitera

ja du, om du hade sagt det till mig så hade det snabbt gått åt helv*te för dig. [surprised] Så ja tycker nog att du inte ska chansa faktist [chocked] om du inte vet att han verkligen e g*y... inget illa menat, ger dig bara ett väldigt bra råd...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

Stå på dig. Ingen har rätten att definiera vem du är eller vad du betyder.

Spice Girls har rätt [mad].

Om du är respektfull men säg det du vill säga. Kanske inte ska börja med att säga att du vill ta honom i röven, utan att säga hur du känner och att du respekterar om han inte känner likadant, men att du åtminstone behöver fråga honom och få reda på hur det ligger till. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svullot:

om du inte vet att han verkligen e g*y...

Gay är ingen svordom.
Chilla med stjärnorna.

Nonoton:

Om du är respektfull men säg det du vill säga. Kanske inte ska börja med att säga att du vill ta honom i röven, utan att säga hur du känner och att du respekterar om han inte känner likadant, men att du åtminstone behöver fråga honom och få reda på hur det ligger till.

Hehe, till och med jag kan nog veta när man ska säga sånna saker som "Jag vill ta dig i röven" xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svullot:

ja du, om du hade sagt det till mig så hade det snabbt gått åt helv*te för dig. Så ja tycker nog att du inte ska chansa faktist om du inte vet att han verkligen e g*y... inget illa menat, ger dig bara ett väldigt bra råd...

Tycker du har fel. Man borde ha samma respekt för en killes närmande som för en tjej du inte är intresserad av. Om du inte har det så tycker jag du borde fundera på om du verkligen tycker att alla människor är lika värda. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Hehe, till och med jag kan nog veta när man ska säga sånna saker som "Jag vill ta dig i röven" xD

Det jag menar är, att om du respekterar honom på samma sett som du skulle vilja bli respekterad, så borde det inte bli några problem. så länge han inte är en idiot!


   
SvaraCitera

Nonoton:

Tycker du har fel. Man borde ha samma respekt för en killes närmande som för en tjej du inte är intresserad av. Om du inte har det så tycker jag du borde fundera på om du verkligen tycker att alla människor är lika värda. [mad]

Ja tycker inte alla människor e lika värda, te.x Anders Bering Brevik. Å de ja menar e att det finns personer som kan ta allting på ett helt annat viss än vad som sägs, ja tillhör den gruppen. Å va fan låt han gå å säg till den här killen att han e kär i han det kan väl inte gå åt helvete, elr så gör det de så ja tyckte att han bordde få veta konsekvenserna som kan komma om killen tar de fel å tjallar.... livet blir lite svårare då. ja respektera alla och står för mina åsikter [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svullot:

Å de ja menar e att det finns personer som kan ta allting på ett helt annat viss än vad som sägs, ja tillhör den gruppen.

Och det vi menar är att tolerans är något man lär sig redan som barn. Jag tycker inte om de som ger sig på homosexuella pga deras läggning men håller mig ifrån att sätta en känga i framtänderna på dem.

Svullot:

han bordde få veta konsekvenserna som kan komma om killen tar de fel å tjallar..

Håller med om att killar som gör så är fel. Hela de.

Skulle personligen bara känna mig smickrad om en snygg kille gjorde ett närmande, men skulle ju behöva säga nej då pga hetero.


   
SvaraCitera

simommrt1:

Gay är ingen svordom.
Chilla med stjärnorna.

För mig är ordet "bög" ett ord som används när man vill kasta nån ner i smutsen, ja brukar säga homosexuell [bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

katamari:

Och det vi menar är att tolerans är något man lär sig redan som barn. Jag tycker inte om de som ger sig på homosexuella pga deras läggning men håller mig ifrån att sätta en känga i framtänderna på dem.

Det finns ord som skadar mer än gummi [tard]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

katamari:

Och det vi menar är att tolerans är något man lär sig redan som barn. Jag tycker inte om de som ger sig på homosexuella pga deras läggning men håller mig ifrån att sätta en känga i framtänderna på dem.

[blush] Ja behandlar en homosexuell kille som man vet är homosexuell precis som en vanlig söndags runkande pöbel som man själv är, men det blir en helt annan sak när någon kommer fram å ställer en sån här fråga [chocked] ja skulle reagerat på ett ''speciellt'' viss, å då menar ja inte våld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svullot:

ja skulle reagerat på ett ''speciellt'' viss, å då menar ja inte våld.

aha okej. Ursäkta min förhastade slutsats. [blush] Klart att du inte behöver tycka om det liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svullot:

ja du, om du hade sagt det till mig så hade det snabbt gått åt helv*te för dig. Så ja tycker nog att du inte ska chansa faktist om du inte vet att han verkligen e g*y... inget illa menat, ger dig bara ett väldigt bra råd...

det där lät rätt sjukt, hoppas du ej menar 100%allvar


   
SvaraCitera

hannnah:

det där lät rätt sjukt, hoppas du ej menar 100%allvar

menar fullt allvar, å de e inte mina åsikter som räknas i denna tråd antar ja eftersom att han som har startat diskussionen vill ha hjälp och vill inte veta att ja skulle reagerat explosivt om han skulle frågat mig... hjälp han föö faen istället för att prata skit me mig [censur]


   
SvaraCitera

Svullot:

reagerat explosivt om han skulle frågat mig

Varför bli arg på en kille som tycker du är snygg och schysst?


   
SvaraCitera