Aviseringar
Rensa alla

Hur berättar man för sin förälder?


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

angående rökningen så öhh, om du ska bli ung mamma borde du ändå sluta röka och då slipper du berätta för din pappa att du är rökare. smidigt va? [party]

smart [party] inget jag skulle kommi på [sad]


   
SvaraCitera

kfufu:

smart [party] inget jag skulle kommi på [sad]

ibland så [cool]


   
SvaraCitera

wickipedia:

Vad ska jag göra för att få dom att verkligen behålla barnet?

Ingenting. Vill hon inte ha barn så vill hon inte. Det varken kan eller ska du lägga dig i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

dom vet betydligt mer om barn än dig och därför fattar ett beslut som du inte har att göra med

[cheers]


   
SvaraCitera

Jag säger som dom flesta andra, "det är inte din ensak" men jag förstår att du inte vill att din pappas tjej (eller vad hon nu är) ska göra abort. Jag förstår verkligen det, för jag tycker inte det är rätt att göra det. Menmen..som sagt, det är inte din ensak[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6laxari1laxask:

Säg att du brukar röka heroin med att nu håller på med avvänjning och röker vanliga cigarretter istället

humor [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wickipedia:

Jag röker. Min pappa vet att jag har testat men jag vill vara så pass ärlig som möjligt eftersom han börjat vara det mot mig. Men jag vet inte när eller hur jag ska börja. Hur gjorde ni?

Det du skulle kunna är att vara rak i ryggen och berätta för din pappa att du börjat röka och att du tycker det är gott :/ *visst du gör om du är beroende och röker * . Och berätta för han du är beroende om nu så är läget. Och om det är så du skulle kunna tänka dig sluta kkanske du skulle kunna komma överrens med hur du ska göra för att sluta. Du ska även säga att du behöver hans stöd igenom det hela [wink][crazy]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera