Aviseringar
Rensa alla

Hur besöker du (loggar in på) UM? Smartphone, padda, dator? (POLL)


Ämnesstartare

Hur besöker du (loggar in på) UM? Smartphone, padda, dator?

Tänkta kolla hur besökarna besöker UM? Använder du smartphone, padda eller dator? Motivera gärna varför du gör detta val.  Blink

Själv använder jag enbart dator, oftast laptop men ibland stationär burk.


   
Citera

Telefonen, enda nackdelen med det är att man inte får läsa i mina tankar just nu tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:
Telefonen, enda nackdelen med det är att man inte får läsa i mina tankar just nu tråden

Joho kan man. Men det tar väl en stund iboand för att ladda alla sidor o kommentarer. Du får öva på ditt tålamod


   
SvaraCitera

dahlbear:

Joho kan man. Men det tar väl en stund iboand för att ladda alla sidor o kommentarer. Du får öva på ditt tålamod

Nä asså chrome kraschar helt ju

men jag har extremt dåligt tålamod också så hade endå inte orkat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:

Nä asså chrome kraschar helt ju

men jag har extremt dåligt tålamod också så hade endå inte orkat

Skaffa ny mobil kanske 


   
SvaraCitera

dahlbear:

Skaffa ny mobil kanske 

Inte det som är problemet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röstade blankt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zetterblomman:
Röstade blankt. 

Hur kommer du då in på UM?


   
SvaraCitera

Vad är en smartphone är de samma som samsung. Så länge det går och ladda upp bilder är jag nöjd. Visa mina asiater Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Vad är en smartphone är de samma som samsung. Så länge det går och ladda upp bilder är jag nöjd. Visa mina asiater Rodnar

Borde kanske ha skrivit "telefon" men jag tyckte det lät lite "proffsigare" med smartphone eftersom de allra flesta vet vad en smartphone är.
Så, JA - en Samsung mobiltelefon (av idag) ÄR en SMARTPHONE. Blink

Men backar vi tiden till tidsperioden till INNAN 2010 så var alla mobiltelefoner BARA mobiltelefoner och INGA smartphones.

Man får skilja på 2G GSM och 3G UMTS som saknade internet mm och 4G LTE som gjorde att telefonen blev en "bärbar" dator (dock väldigt begränsad enl mig). Mycket glad
 


   
SvaraCitera
Haien

dahlbear:

Joho kan man. Men det tar väl en stund iboand för att ladda alla sidor o kommentarer. Du får öva på ditt tålamod

Tyst dalbear sunshine har rätt


   
SvaraCitera

Make Sweden Great Again:

Hur kommer du då in på UM?

Pratar med trollkarlen i det mörka hörnet på internetkaféet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

Tyst dalbear sunshine har rätt

Nej


   
SvaraCitera