Aviseringar
Rensa alla

Hur blev du av med oskulden... eller är du fortfarande oskuld...


Ämnesstartare

Kön?

Hur gammal är du?

Har du blivit av med oskulden?

Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den?

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den?

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?

Svara så ärligt du kan![smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Det är så överdramatiserat ifall man är oskuld eller inte :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

V¨åldtagen av en pizzabagare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillMonstret:

JAG VISSTE DET!!!! [mad]

[blush]

Keepdreaming:

Tog min och jag hennes.. alltså är jag pizzabagaren[wink]

ÄR DET DU!? [chocked] Jag har saknat dig och din kropp så mycket! [blush][love]


   
SvaraCitera

Kön?

Hur gammal är du? 16 år

Har du blivit av med oskulden? ja

Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den? när jag var 13 år

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den? partner

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...? ja

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till? halvt planerat halvt spontant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kön? Kille

Hur gammal är du? 15

Har du blivit av med oskulden? ja

Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den? 13 basst

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den? En tjej som typ hatar mig

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...? ja

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till? Det bara blev så[crazy]


   
SvaraCitera
smisk

Kön? Tjej.

Hur gammal är du? 16.

Har du blivit av med oskulden? Ja.

Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den? 14.

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den? En kille jag nästan var kär i.

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...? Nej.

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till? Ganska spontant. Inget jag ångrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kön?

Kille

Hur gammal är du?

16

Har du blivit av med oskulden?

Ja

Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den?

När jag va 13.

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den?

Med en tjej jag va ihop me i klassen.

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?

A, dt va hon.

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?

Nja, dt av inte så planerat. Men dt e inget jag ångrar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är du? 14

Har du blivit av med oskulden? nej
Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den? vetefan

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den? partner

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...? spelar ingen roll
Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till? spontant


   
SvaraCitera

flurpen:

Kön?

Hur gammal är du?

Har du blivit av med oskulden?

Man

17

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kön?
Man
Hur gammal är du?
19
Har du blivit av med oskulden?
Ja
Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den?
17
Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den?
Partner
Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?
Nej
Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?
Spontant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kön?
Karl

Hur gammal är du?
19 "solsnurr" [crazy]

Har du blivit av med oskulden?
Ja

Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den?
Sommaren 2007, då jag var 18

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den?
Med random tjej jag inte minns namnet på

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?
Det vet jag inte, men jag tror inte det

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?
Jag låg utslagen utanför konsum på studentkvällen. Hon väckte mig, och tyckte att jag borde sova inomhus. Jag lyckades stappla hem till henne, och på den vägen är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flurpen:

Kön?

Hur gammal är du?

Har du blivit av med oskulden?

Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den?

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/

Om "Nej", med vem vill du bli av med den? Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?

jag e 19

Ja det har jag

Jag blev av med den när jag vill, 15 typ

Jag blev av medden med min dåvarande pojkvän.
han var oskuld
Det hände bara, vi fick bara lust.


   
SvaraCitera

Kön? Man

Hur gammal är du? 19
Har du blivit av med oskulden? Ja

Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den?
För ca 5 månader sedan.

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den?
Flickvännen

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?
Nej
Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?
Spontant. Vi träffades första gången och det blev som det blev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flurpen:

Kön?

Hane.

flurpen:

Hur gammal är du?

19.

flurpen:

Har du blivit av med oskulden?

Ja.

flurpen:

Om "Ja", när blev du det?

När jag var 14.

flurpen:

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?

Min dåvarande flickvän.

flurpen:

Om "Ja", var personen oskuld eller...?

Ja.

flurpen:

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?

Öh. Det var inte som "Åh, nu ska vi allt ha sex!". Vi hade typ försökt en par gånger innan men jag sög kuk på att få på mig kondomen så det failade. Sen typ... blev det så att vi gjorde det utan och då gick det. Så det var väl "planerat", men... ändå inte.


   
SvaraCitera