Aviseringar
Rensa alla

Hur blev du av med oskulden... eller är du fortfarande oskuld...


Kön?
Man
Hur gammal är du?
15
Har du blivit av med oskulden?
NEJ 🙁 🙁 [mad][mad]
Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den?
Jag vill bli av med den nu X)
Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den?
Det finns några...

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?
Spelar ingen större roll, men klart det skulle vara extra + om hon också är oskuld. 🙂

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?
Det ska väl gå till så bra som möjligt... 😛


   
SvaraCitera

Kön?
tjej

Hur gammal är du?
16

Har du blivit av med oskulden?
ja

Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den?
var 16

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den?
en kille jag gillade

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?
nej

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?
spontant


   
SvaraCitera

flurpen:

Svara så ärligt du kan![smile]

ska försöka

Kön? kille

Hur gammal är du? 20

Har du blivit av med oskulden? je

Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den?

förut

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den?

dåvarande partner

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?

den påstods vara.

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?

hade bara lust antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kön?
pöjke.

Hur gammal är du?
15 (92:a)

Har du blivit av med oskulden?
Nepp.

när vill du bli av med den?
Nu. ASAP!

med vem vill du bli av med den?
Vem somhelst ... Helst hitta en flickvän först men böh. Big deal.

vill du att personen ska vara oskuld eller...?
Helst. Bara så att man kanske slipper göra bort sig... eller nått.

hur önskar du att det ska gå till?
hemma hos henne (a)

Jag är villig. Kom ta mig plx^[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kön?
Kvinna

Hur gammal är du?
18 & ½

Har du blivit av med oskulden?
Nej

Om "Nej", när vill du bli av med den?
När jag hittat ngn som jag gillar. Jag är inte ute efter ngt meningslöst ligg, jag kan vänta hela livet om det så behövs.

Om "Nej", med vem vill du bli av med den?
Hade jag vetat det så hade jag nog inte varit oskuld. Men han måste vara byxmyndig och inte äldre än 30 år. Vill gärna se att han pluggar eller jobbar, samt är intresserad av barn i framtiden.

Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?
Det spelar ingen roll.

Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?
Ingen aning, på ett naturligt sätt. Vill inte ha och göra med ngn knäppgök!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Första icke-slynan i hela tråden!

Jag ser inget fel i att man förlorar oskulden tidigare heller (fast allt under 15 känns dock väldigt omoget, man ska vara barn så länge man kan).

Dock har det varit så mycket annat i mitt liv som gjort att det aldrig har blivit aktuellt. Men jag tror den dagen kommer också. Men jag har ingen brådska och jag förstår inte hysterin kring att förlora sin oskuld.

Dessutom har jag svårt att bara falla för en person, spelar ingen roll hur attraktiv personen är. Jag måste känna mig bekväm och tyvärr är jag en ganska sluten person. Därför tror jag min framtida man måste våga ta första steget, för annars lär det aldrig bli ngt.

Jag vill att han är en stark karaktär med mycket skinn på näsan. Han ska njuta av livets goda, älska att vandra i naturen och umgås med djur. Sen vill jag att han har en meningsfull syssla, han får gärna som jag, ha stora drömmar men kanske ngt mer realistisk i sitt tänkande för att neutralisera mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kön?
kille.

Hur gammal är du?
17.

Har du blivit av med oskulden?
ja.

Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den?
typ ett år sedan ungefär.

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den?
med min dåvarande flickvän.

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?
ja, hon var oskuld.

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?
halvplanerat typ[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebecka90:

Dessutom har jag svårt att bara falla för en person, spelar ingen roll hur snygg personen är.

Ah. Men. Look's ain't all you know ;D

Rebecka90:

Därför tror jag min framtida man måste våga ta första steget för annars lär det aldrig bli ngt.

Tja, hade du vart kille med samma inställning skulle du nog vara rätt så utelämnad x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Ah. Men. Look's ain't all you know ;D

Absolut inte. Kanske spelar roll i början men i slutändan står man inte ut med en person, om allt den har att erbjuda är sitt yttre.

Tickstart:

Tja, hade du vart kille med samma inställning skulle du nog vara rätt så utelämnad x)

Jag tror inte att det är superlätt för tjejer heller, men nog kan det vara svårare för killar om man ska generalisera. Men jag vet inte. Jag har ju varit rent jävlig innan, då jag inte svara på kontaktförsök ens (men det är en lång historia).

Men ska jag se till min pappa så har han nog inte så stora problem bara han gå ut, tycker många tjejer verka flörta med honom trots att han inte själv gör mycket för det. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kön?
Grabb

Hur gammal är du?
18

Har du blivit av med oskulden?
Ja

Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den?
Hmm.. 3-4 år sen blir det nog

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den?
Med flickan som jag just då trodde var den rätta

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?
ja, hon var oskuld

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?
Det var planerat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kön
Pojk

Ålder
**

Har du blivit av med oskulden?
Nä. Har förövrigt inte speciellt bråttom med att göra mig av med den heller.

Om "Nej", med vem vill du bli av med den?
partnurrrrrrrrrr

Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?
Skulle ju va fint men jag är inte så kräsen om sånt. D:

Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?
Bara det går till iöverhuvudtaget så är jag nöjd.


   
SvaraCitera

Kön? Tjej

Hur gammal är du? 21

Har du blivit av med oskulden? Ja.

Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den?Jag var 16.

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den?Kompis.

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?Nej det var han inte.

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?Det bara blev så.


   
SvaraCitera

Kön?
Kille

Hur gammal är du?
17,5 (typ, snart, nästan)

Har du blivit av med oskulden?
Nej

Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den?
När jag hittat någon jag vill bli av med den med, jag hoppas det blir innan jag fyller 18 eller 20, får efter det får man väll inte gratis kondomer längre och sånt? =(

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den?
Men en riktig stadig partner, som jag känner är den rätte och allt sånnt där. Tror jag

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?
Ja, det är såklart ett krav att personen ska vara oskuld, aldirg ha kysst någon, aldrig varit ihop med någon och vara helt orörd, precis som mig. 🙂

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?
Vet inte riktigt, men spontant låter ju bra.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kön?
Kille

Hur gammal är du?
21

Har du blivit av med oskulden?
JA

Om "Ja", när blev du det?/Om "Nej", när vill du bli av med den?
När jag var 18

Om "Ja", med vem blev du av med den (partner, vänn, kompis...)?/ Om "Nej", med vem vill du bli av med den?
En 8 år äldre tjej, you do the math,, blev praktiskt taget våldtagen

Om "Ja", var personen oskuld eller...?/Om "Nej", vill du att personen ska vara oskuld eller...?
Hon var inte oskuld

Om "Ja", hur gick det till (var planerat, spontant...)?/ Om "Nej" hur önskar du att det ska gå till?
Spontant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskasex:

En 8 år äldre tjej, you do the math,, blev praktiskt taget våldtagen

haha ägd


   
SvaraCitera