Aviseringar
Rensa alla

Hur blev framtiden?


Ämnesstartare

Asha:

FY FAN VAD TRÅKIG. Vem bryr sig om att äga massa saker. lol [crazy]

Annars slutar jag som Fredrik Ljung. Inte för det är något fel på människan men du förstår nog.. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Annars slutar jag som Fredrik Ljung. Inte för det är något fel på människan men du förstår nog.. [cool]

aah [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

aah [crazy]

Äntligen förstår du poängen. Vad skulle du själv vilja ha bortsett från flygande bilar? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trrodde ja skulle bli emo me 0 socialt liv o mkt depression

blev lite raka motsatsenn typ. e glad för d men vissa grejer e ja lite ledsen öve


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Vad skulle du själv vilja ha bortsett från flygande bilar?

eurobonus guld kort [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud, jag höll på att glömma det allra viktigaste. Jag måste ha en flickvän som delar samma målsättning och som inom en snar framtid kan tänka sig föda en unge, kanske till och med tvillingar? Annars får det vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

fortfarande inga flygande bilar

[n]

mopsen:

jag är på en annan väg

vilken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Gud, jag höll på att glömma det allra viktigaste. Jag måste ha en flickvän som delar samma målsättning och som inom en snar framtid kan tänka sig föda en unge, kanske till och med tvillingar? Annars får det vara.

[crazy] suck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lögn_Larry:

vilken?

insjuknade i något som jag aldrig kunnat föreställa mig innan. kan dock avgöra om en normal eller denna väg är den att föredra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

[crazy] suck

Ta inte ton, Är det tacken för min lojalitet och empati, fy fan.. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Ta inte ton, Är det tacken för min lojalitet och empati, fy fan.. [cry]

Du är för individualistiskt och har en överkonsumtions mentalitet , det äcklar lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag måste tillägga att jag är tacksam för den ?? empati och lojalitet du hittills visat mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

insjuknade i något som jag aldrig kunnat föreställa mig innan. kan dock avgöra om en normal eller denna väg är den att föredra.

ätstörning? usch! det är en jobbig och dålig väg [n] du skulle föredra en annan... om det var en bra... borde finnas en bra väg.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag planerade att bli som paradisoskar men jag blev städad och lycklig istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lögn_Larry:

borde finnas en bra väg

jAg tycker min väg är awsome, kanske inte bra som du sökte men ändå. [cute]


   
SvaraCitera