Aviseringar
Rensa alla

Hur bli bemött av skolsköterska/sjuksköterska?!


Är du ungdom alltså?

Jag vill att skolsköterskorna skall flirta med en, det ville jag iaf när jag gick i högstadiet! 😉

Men seriöst, man bör vara öppen och professionell.
Hela tiden, inte bli för involverad så ungarna får känslor för en osv. Rätt tråkig kanske hade funkat.


   
SvaraCitera

I love Lucy:

Ja och det känns lite som de ser ner på en pga detta. Kroppskontakt är ännu värre, är jag där för att prata om något svårt vill jag inte ha någon som lägger huvudet på sne och tafsar på armen!!

Haha ja, känner igen detdär.

Jag träffade en som var förtjust i att konstant lägga handen på låret och liksom långsamt dra handen fram och tillbaka. Sen kollade hon sådär intensivt in i ögonen och jag kunde inte koncentrera mig på vad hon sa alls utan bara på dendär jävla handen. Nä, fy. det var lustigt...

I love Lucy:

Äsch, de är obehagliga

Så sant så. [n]


   
SvaraCitera

Bluff:

Jag träffade en som var förtjust i att konstant lägga handen på låret och liksom långsamt dra handen fram och tillbaka.

Varit med om sånna med. Blir lite av en impuls att flytta sig när någon håller på sådär. :s


   
SvaraCitera

I love Lucy:

Blir lite av en impuls att flytta sig när någon håller på sådär. :s

Slutade den?


   
SvaraCitera

Bluff:

Slutade den?

Är för feg, man får sitta och kallsvettas till handen försvinner. Sedan reser man sig upp och går.
Känner sig lite utnyttjad efteråt. ;(


   
SvaraCitera

påvägattblisyrra:

Jag håller på att plugga till sjuksköterska

Det gör jag med, och det är jättekul tycker jag[y]

För mig är en bra sköterska en som är naturlig, glad och öppen. Inte konstlad omtanke, utan jag tror att om skolsystern är naturlig, så blir också samtalen med henne naturliga.
Av erfarenhet vet jag att det är så, efter att ha jobbat som USK:a på en akutmottagning.


   
SvaraCitera

I love Lucy:

Känner sig lite utnyttjad efteråt. ;(

Ja! Den är ju sann. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MondayMorning:

Bara var vanlig typ..

ja va bara dig själv [y]
det känns nog lite fake annars, och då kan det kännas oehagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

well [chocked]... vår skolsyster på vår skola vill häldre leka psykolog än att hålla sig till sitt jobb. [tard] jag tycker att en skolsyster ska vara skolsyster, typ plåstra om små skitungar som har ramlat på en sten eller någet. [tired] inte försöka gå in på ens "djupaste hemligheter" i livet. Bara för att jag råka nämna att jag hade varit lite trött eller något skit på senaste tiden så ringde den där jävla skolsystern mina föräldrar och försökte få dom gå med på att jag ska börja gå till en kurator (vilket jag vägra.. hade ingen anledning)[censur] "det är skolan skyldighet att meddela dina föräldrar om blablabla..."
saay... WHAT?! .___.

saken som jag vill komma till är att .. sure. det är väl bra att man kan gå till skolsystern och snacka lite problem om man nu känner för det. men skolsystern ska vara skolsyster. .__. inte leka psykolog förfan. [n]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Vi kallade våran skolsköterska för Salva-Lena men det var för vad du än drabbats av så smörjde hon på en salva!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon ska inte hålla på och ta på mig


   
SvaraCitera

påvägattblisyrra:

Varför väckte hennes kram obehagskänslor hos dig?

Men lol [bigsmile]


   
SvaraCitera

påvägattblisyrra:

då det är många i dagens samhälle som inte har förmånen att kunna göra något roligt på loven

Många? Jag skulle gissa på att det är ytterst få som inte har möjligheten att leka och ha kul med sina vänner på loven. Naturligtvis finns det också några enstaka som inte har några vänner (vare sig live eller online) så vist finns det de som har tråkigt, men så jättemånga tror jag inte att det är.


   
SvaraCitera

Klä dig sexigt ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cinkomalalle:

Det gör jag med, och det är jättekul tycker jag

Vad spännande! Läser du skolsköterskeutbildningen i Skövde? [crazy]


   
SvaraCitera