Aviseringar
Rensa alla

Hur blir jag av med hemmorojder?


Ämnesstartare

Tjenare!

Jag är 18år och har haft hemmorojder i en längre tid utan att faktiskt haft något svårt med dom så jag tänkte "wtf, jag skiter i att gå till läkaren".

Sen igår när man skulle göra sitt på toan så.. ja dom förblev utanför och just nu och hela morgonen sen klockan 8 har jag haft riktigt jävla ont där nere! >.<

Förut gjorde det aldrig ont, nu svider det som satan.

Iallafall min fråga till er, kan jag få bort dom på egen hand efter att ha haft dom i.. jadu, kanske 13månader eller nått? (om inte mer?)

Jag känner verkligen inte för att få någons finger upp där nere, men om det är det enda som löser smärtan så antar jag att jag bara är dum om jag inte går dit, MEN SOM SAGT finns det ett sätt att klara det på egen hand?

Uppskattar svar!


   
Citera
Ämnesetiketter
smisk

[blush]


   
SvaraCitera

hemorrojder du har levt med det i 13mån och inte lärt dig stava dess namn inte undra på den gör illa dig[surprised] Den är pissed[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

hemorrojder du har levt med det i 13mån och inte lärt dig stava dess namn inte undra på den gör illa dig[surprised] Den är pissed[mad]

Make it stop >:


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum SEX/Könssjukdomar


   
SvaraCitera
Tyrael

Gillar att du heter hotsweetchili, det måste kännas som att du ätit det.


   
SvaraCitera

13 månader?![shake]


   
SvaraCitera
time
 time

Hur sjukt machoideal måste man inte ha för att ignorera hemorrojder i TRETTON MÅNADER bara för att slippa få ett finger i rumpan?


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Recommended course of action
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå in på apoteket och köp xylocain eller xyloproct(de stavas nå sådant), funkar inte dessa är det bara och bete dig som en man och söka hjälp.


   
SvaraCitera