Aviseringar
Rensa alla

Hur blir jag bättre på fotboll


smosha
Ämnesstartare

för cirka 8 månader sen slutade jag spela i ett lag jag har inte spelat match sen dess. min tränare gillar inte mig jag vet inte varför men han bänkade mig alla matcher i serien jag spelade anfallare. jag kom till baka efter ett par månaders uppehåll då var det några matcher kvar av serien så att jag slutade och funderar på om jag ska börja igen eller gå till ett annat lag. så min fråga till er vad tycker ni jag ska göra. det surrar i mig hela tiden om jag ska börja eller ej. tycker ni jag ska prata med han. min tränare bytte sedan position på mig och la mig som innermittfältare jag har alltid velat spela där men ska jag fråga han om jag kommer få spel tid eller byter jag lag.


   
Citera

träna mer och öva på att kicka bollen så månger gånger du kan!!! 🙂 <3


   
SvaraCitera

träna mycket, även ensam. skjut på tegelväggar, träd osv. låt bollen bli din bästa vän. gjorde så med innebandy ett tag.


   
SvaraCitera

övning ger träning.


   
SvaraCitera
höna

Tänk att bollen är 1 pung så får du in bra sparkar


   
SvaraCitera

öva me en fyrkant så blir det skitlätt med boll sen


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

höna: Tänk att bollen är 1 pung så får du in bra sparkar

Hjärta


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

df rqp: öva me en fyrkant så blir det skitlätt med boll sen

lättare med en tvåkant Tumme upp


   
SvaraCitera

PMR:

lättare med en tvåkant Tumme upp

ja spela me en linje


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

Tack så hemskt mycket för alla vettiga svar. så ska jag stanna i laget eller


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

Någon som kan bra övningar och vad en centralmittfältare behöver tänka på i en match, träna på osv


   
SvaraCitera

df rqp:
öva me en fyrkant så blir det skitlätt med boll sen

</3
Så dåligt


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

någon som vet


   
SvaraCitera

jag skulle ha gått med i laget igen och om han hade bänkat mig hela tiden sen hade jag slutatMycket glad


   
SvaraCitera

Träna som fan ba på fritiden, ut på fotbollsplan i området o finta, skotta osv. Kolla youtube på nya finter 


   
SvaraCitera