Aviseringar
Rensa alla

hur blir man av med sin "på G killes" ex?


Ämnesstartare

Ja, då var det dags igen för mig att be om era åsikter och kanske lösningar?
Det är såhär att jag är på G med en kille och hans exflickvän och han är fortfarande "vänner".
Och hon verkligen visar sin svartsjuka och smsar honom och skriver saker som: ååh, håll henne i handen osv.. [shake] Och nu igår så var vi på fest hemma hos henne och det slutade med att killen gick hem (jag skulle egentligen med) och jag stannade kvar hos hans ex. Anledningen till detta var att hon började gråta för att jag satt på hans mage och då tröstade han henne och kramade henne och hon sa till mig att han då hade sagt till henne att han älskar henne.[confused]
Även att han ville/tänkte ha sex med mig sen när jag skulle med han hem osv. Sen när han skulle gå och jag sa att jag inte ville hänga på med tanke på att det verkade som han fortfarande hade känslor för henne så blev han sur och hade enligt hans ex sagt att han var kär i mig. [love]
Hon sa en eller två saker till mig som jag förstod direkt att hon sa bara för att förstöra mellan oss. & när han hade gått hem så skrev han med sitt ex en massa om att "alla tjejer är likadana". [tard]
Jag vet att hans ex inte är världens ärligaste person så jag litar inte på hennes ord, men hur ska man göra för att få henne att gå vidare, inte lägga sig i och sluta vara så grymt svartsjuk? [no-no] Känner att det är jätteviktigt då hon redan fått mig och killen att glida isär lite.


   
Citera

Det står A vid ditt namn, vad har de nu hittat på? Pga tvivlar starkt på att du är admin.


   
SvaraCitera

Vill inte han bli av med henne så kommer du aldrig bli av med henne.


   
SvaraCitera

Det går inte att komma emellan ett par om inte paret själva låter det hända, true story.


   
SvaraCitera

isola:

Det står A vid ditt namn, vad har de nu hittat på? Pga tvivlar starkt på att du är admin.

det är ju det nya, typ hen


   
SvaraCitera

Tickstart:

det är ju det nya, typ hen

vad ska det stå för?


   
SvaraCitera

isola:

vad ska det stå för?

annat!!


   
SvaraCitera

Skitty:

annat!!

F, P och A alltså? Hujedamig.


   
SvaraCitera

isola:

F, P och A alltså? Hujedamig.

"vill ej uppge" finns också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bäst att prata med honom om detta då[rolleyes]


   
SvaraCitera

Skitty:

"vill ej uppge" finns också

Man kan ju bara låta bli att få det att synas för andra. Tramsigt. Eller nä, Annat är tramsigt.


   
SvaraCitera

iLoveHerUnconditionely:

och hon sa till mig att han då hade sagt till henne att han älskar henne.[confused]

iLoveHerUnconditionely:

och jag sa att jag inte ville hänga på med tanke på att det verkade som han fortfarande hade känslor för henne

iLoveHerUnconditionely:

Hon sa en eller två saker till mig som jag förstod direkt att hon sa bara för att förstöra mellan oss

Är du dum i huvudet?


   
SvaraCitera

isola:

Man kan ju bara låta bli att få det att synas för andra. Tramsigt. Eller nä, Annat är tramsigt.

det borde räcka med 3 alternativ. typ man, kvinna och obestämt


   
SvaraCitera

Skitty:

obestämt

Tycker "annat" är betydligt bättre än "obestämt."


   
SvaraCitera

iLoveHerUnconditionely:

hur ska man göra för att få henne att gå vidare, inte lägga sig i och sluta vara så grymt svartsjuk?

Det är väl inte henne det handlar om, detta är ju mellan dig och killen. Hon får väl vara hur svartsjuk hon vill, det ska inte vara ditt problem och du ska inte behöva hjälpa henne att gå vidare för att få ha killen för dig själv. Snacka med honom om detta, och förklara att det känns som att hon försöker komma emellan er. Han måste göra klart både för dig och för sitt ex hur han ska ha det, vem han är kär i och inte. Han kan inte hålla på och vela mellan er båda.


   
SvaraCitera