Aviseringar
Rensa alla

Hur blir man en snut? :O


det blir man inte [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

det blir man inte [no-no]

dom bara dyker up som bölder på samhällskroppen


   
SvaraCitera

OF 5:

dom bara dyker up som bölder på samhällskroppen

korrekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

det blir man inte

OF 5:

dom bara dyker up som bölder på samhällskroppen

vad snackar ni om nu?[sad]


   
SvaraCitera

Kladdkakan92:

vad snackar ni om nu?[sad]

Kladdkakan92:

jaag_91_: det blir man inte

Kladdkakan92:

OF 5: dom bara dyker up som bölder på samhällskroppen

jaag_91_:

korrekt


   
SvaraCitera

Om du inte kan ta reda på information själv så tror jag inte att du skulle bli en bra polis. Jag funderar över om du ens skulle komma in på högskola. Men jag kan ju ha fel fördomar om dig! Förhoppningsvis.[bigsmile]

Men i fortsättningen kan du väl använda Google? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vatami:

Men i fortsättningen kan du väl använda Google?

orka

Vatami:

Om du inte kan ta reda på information själv så tror jag inte att du skulle bli en bra polis

tyst![no-no]

Vatami:

Jag funderar över om du ens skulle komma in på högskola

jorå!


   
SvaraCitera

Kladdkakan92:

jorå!

Fan va bra! [y] [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vatami:

Om du inte kan ta reda på information själv så tror jag inte att du skulle bli en bra polis. Jag funderar över om du ens skulle komma in på högskola. Men jag kan ju ha fel fördomar om dig! Förhoppningsvis.

Äh, du har väl rätt. Jag är rätt så korkad[sad] Man behöver nog vara smartare än vad jag är, och ha lite mer koll på saker o ting för att bli en polis antar jag. [n]


   
SvaraCitera

Kladdkakan92:

Äh, du har väl rätt. Jag är rätt så korkad Man behöver nog vara smartare än vad jag är, och ha lite mer koll på saker o ting för att bli en polis antar jag.

Men om du verkligen vill bli polis så går det ju. Bara du inte har någon föreställning om det som du har fått från amerikanske actionkomedier. Det är inte snabba bilar och biljakter, pang-pang och massor med brudar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vatami:

Bara du inte har någon föreställning om det som du har fått från amerikanske actionkomedier. Det är inte snabba bilar och biljakter, pang-pang och massor med brudar.

haha nejnej [crazy] Men jag tycker att polisyrket verkar kul, även om det inte är som i actionfilmer o sånt.


   
SvaraCitera

Kladdkakan92:

haha nejnej Men jag tycker att polisyrket verkar kul, även om det inte är som i actionfilmer o sånt.

Vilken tur...[bigcheers]


   
SvaraCitera

Kladdkakan92:

buhuu jag är så korkad[cry] har inte koll på något! [n]

Då är du kvalificerad till att bli polis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

Tja! Undrar om hur man blir en polis? Det verkar ju inte finnas någon speciell linje för det i gymnasiet. Någon som vet hur man utbildar sig till det?

Man går på polishögskolan för att bli polis, det har inget med gymnasiet att göra, du kan gå vilket gymnasieprogram som helst så länge du har möjlighet att läsa de kurser som krävs för behörighet till polishögskolan (vilket rör sig om väldigt vanliga kurser som troligtvis alla gymnasieskolor erbjuder).

Här kan du läsa en väldigt bra text som berättar om hur det går till att bli polis:
Polisprogrammet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bernedott gymnasiet kan du bli polis,brandman m.m


   
SvaraCitera