Aviseringar
Rensa alla

hur blir man kändis?


Ämnesstartare

Jag vill bli kändis [bigsmile] men vet inte hur, förslag?? jag har redan en video på youtube men vet inte hur jag ska få tittare till den[smile]

videon om ni vill se den:


   
Citera
Ämnesstartare

du säljer din själ till media.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prova att knulla en kändis, det verkar som att sjukdomen sprids på det viset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I know


   
SvaraCitera
Paseo

hihi. du är jättesöt.

men om du vill bli känd via youtube så är no inte detta rätta sättet. du måste göra något som ingen annan har gjort. som hanna w, hon sa en massa provocerande saker i sina videos och fick en jävla massa haters, och efter ett tag fick hon även fans. nu har hon en fett stor blogg och är känd.

fundera ut något som ingen tidigare gjort. ett sätt är att få folk att gilla dig, ett annat är att få folk att hata dig haha [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill inte att folk ska hata mig men vad ska jag göra för att få tittare när jag har gjort det, det är det jag mest undrar...


   
SvaraCitera
Paseo

den ensamme:

jag vill inte att folk ska hata mig men vad ska jag göra för att få tittare när jag har gjort det, det är det jag mest undrar...

fast nu misstolkade du.
du måste inte få folk att hata dig, du kan göra tvärtom också. fast det är mer fegspel.
då får du typ försöka få sympatier lr nåt, genom att säga att du vart jättemobbad hela livet o blir nerslagen varje dag lr nåt.

om du inte har en oerhört mindblowing talang som du kan visa upp.

bloggvideos försvinner bara i mängden. en till liten vattendroppe i ett jävligt stort hav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan ju förklara varför jag mår dåligt men det vill jag först säga till en psykolog som jag aldrig vågar ta kontakt med


   
SvaraCitera
Paseo

om du inte litar på mina råd kan jag tyvärr inte hjälpa dig.

ett säkert kort är att göra något någon annan aldrig har gjort förut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej jag ska fundera ut vad det kan vara


   
SvaraCitera

Några förslag för att få stor skara fans på sina Youtubevideos.

Gör något nytt
Gör något men gör det bättre än andra
Ha ett signum som folk känner igen
Var inte blyg försökt ta ut svängarna.
Prova att kritisera saker.
Köp reklamplatser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad vill du bli känd i? en youtube kändis är ju inte äkta som en idrottare eller sångare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

av att våga vara mig själv kanske, jag vet inte riktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

it's all about sex, honey:-(

om man vill kma nånstans så måste man göra som hon där hanna w eller fylle videor som typ jenna marbles funkar med.... man får inte vara normal!


   
SvaraCitera