Aviseringar
Rensa alla

Hur blir man kär i en tjej?


Ämnesstartare

Jag undrar för jag har försökt men det är svårt. Har blivit halvkär men inte mer än så. Tips?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har faktiskt också försökt att bli kär i tjejer men det går inte!! Det skulle vara så mkt lättare men nejdå! Gillar killar för mkt för att bli homosexuell 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På lågstadiet fick jag råd om att lyfta upp tjejer för att bli kär i dem. Provade dock aldrig.


   
SvaraCitera
reben

Cutenessoverload: Det skulle vara så mkt lättare

hur fan då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig varit kär i en tjej. Men kan väl gilla någons utseende och personlighet och bli kåt. Men det finns knappast någon speciell känsla, kärlek, kär etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte tror man måste träffa en speciell tjej som man blir kär i....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra fråga , Men har man träffat eller sett rätt person så blir man träffad av amor's  pilar rätt fort ! 

Håller med de är jätte svårt att verkligen bli kär i dagens människor :/ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
På lågstadiet fick jag råd om att lyfta upp tjejer för att bli kär i dem. Provade dock aldrig.

Jag ska försöka med det här. Har bara lyft upp killar och min syster, men blev inte kär i henne.. :/

Cutenessoverload:
Har faktiskt också försökt att bli kär i tjejer men det går inte!! Det skulle vara så mkt lättare men nejdå! Gillar killar för mkt för att bli homosexuell 🙁 

Mm, är jättesvårt.

Lex:
Har aldrig varit kär i en tjej. Men kan väl gilla någons utseende och personlighet och bli kåt. Men det finns knappast någon speciell känsla, kärlek, kär etc.

Jo, det är typ en romantisering av hur man tänker att personen ska vara och kännas. Pirrigt att tänka på personen och prata med den osv.

ennie:

vet inte tror man måste träffa en speciell tjej som man blir kär i....

Vet du hur man träffar en speciell tjej?

Aaron:
Bra fråga , Men har man träffat eller sett rätt person så blir man träffad av amor's  pilar rätt fort ! 

Håller med de är jätte svårt att verkligen bli kär i dagens människor :/ 

Ja.. jag vet inte hur jag ska bli kär i en tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är jättelätt, hitta någon som är vacker på in och utsida så går det automatiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Vet du hur man träffar en speciell tjej?

nej men man måste ha tur, också kan man leta


   
SvaraCitera

Aaron:
Bra fråga , Men har man träffat eller sett rätt person så blir man träffad av amor's  pilar rätt fort ! 

Håller med de är jätte svårt att verkligen bli kär i dagens människor :/ 

håller med till fullo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man måste vara så pass osäker och ofullständig att man kan dyrka någon i hopp om frälsning tror jag.

om du menar kombinera sexuell attraktion med att gilla personligheten så måste man nog vara lagd åt det hållet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:
Är jättelätt, hitta någon som är vacker på in och utsida så går det automatiskt

Jag har redan hittat några men det går inte? 🙁

ennie:

nej men man måste ha tur, också kan man leta

Jag har inte tur så jag får leta.

iskall:
man måste vara så pass osäker och ofullständig att man kan dyrka någon i hopp om frälsning tror jag.

om du menar kombinera sexuell attraktion med att gilla personligheten så måste man nog vara lagd åt det hållet.

Det låter vettigt. Hmm.. kanske kan tvinga mig att bli homosexuell. Går det tror du?


   
SvaraCitera
Draug

det är lätt att bli kär men bra mycket svårare att glömma enligt min mening.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Jag har redan hittat några men det går inte? 🙁

du kanske inte är tjejsexuell?  Ledsen


   
SvaraCitera