Aviseringar
Rensa alla

HUR BLIR MAN LÄNGRE?


Pegasus:

vet en brud som är 183
måste vara nåt med päronen

jag vet en en som är 185, men en majoritet är väl knappast över 170? :p


   
SvaraCitera

S3ON:

jag vet en en som är 185, men en majoritet är väl knappast över 170? :p

Tror inte det.


   
SvaraCitera
Cobrak

Du lånar Dr.Snuggles studsande käpp.


   
SvaraCitera

Stick till sjukan och snatta tillväxthormoner! 


   
SvaraCitera

joanna:
  Jag har varigt hos skolsköterskan för 2 år sedan och pratat om min längd och då sa hon att jag blir typ 178 cm. 
Stämmer det? Glad

nej, sjuksköterskor verkar tendera att säga en hel del de inte har belägg för.

gammalumare:
läst ngnstans på wikipedia att man kan bli längre om man har lite underhudsfett (lr ngt) kring låren
   

låter som bs


   
SvaraCitera
b1son

en smart grej e väl att fråga din syster hur lång hon va i din ålder o i förhållande t mens o så

man brukar växa max 10 cm efter första mensen
lyckades själv verkligen pressa mig upp alla de 10 jävla centimetrarna så d e inte alls omöjligt


   
SvaraCitera

böghög:
en smart grej e väl att fråga din syster hur lång hon va i din ålder o i förhållande t mens o så

man brukar växa max 10 cm efter första mensen
lyckades själv verkligen pressa mig upp alla de 10 jävla centimetrarna så d e inte alls omöjligt

Hur gjorde du  da?

mm d stämmer nog pga var ca 147 nr jag fick mens, e nu ca en 155. Tkr de e helt ok


   
SvaraCitera
b1son

kakakaka: Hur gjorde du  da?

dåliga gener + åt ganska mkt vet inte om d bidrog


   
SvaraCitera
time
 time

kakakaka: mm d stämmer nog pga var ca 147 nr jag fick mens, e nu ca en 155. Tkr de e helt ok

Fick alltid höra att en växer max 5 cm efter första mensen. Växte 2 cm Ledsen


   
SvaraCitera

time:

Fick alltid höra att en växer max 5 cm efter första mensen. Växte 2 cm Ledsen

Haha men du e typ ändå lite lång? Var 11 när jag fick det så hade nog blivit förbannad om jag hade samma längd


   
SvaraCitera
time
 time

kakakaka:

Haha men du e typ ändå lite lång? Var 11 när jag fick det så hade nog blivit förbannad om jag hade samma längd

Är 166 eller 167 nu, så alldeles lagom typ. Var 12 när jag fick!


   
SvaraCitera

Blivande_japan: låter som bs

vet ej, men sett många som blivit längre när de gått ned i vikt kanske ser de bara smalare ut när de blivit längre? svårt att veta

Det är vanligt med hyperkortisolism vid anorexia nervosa, liksom vid annan svält och undervikt.[7] Mängden tillväxthormon kan öka, vilket beroende på personens ålder kan ge olika symtom, som större näsa och käke (akromegali), grövre hud, och hos pubertala flickor större längdtillväxt. Värdena på luteiniserande hormon sjunker.[8]
http://sv.wikipedia.org/wiki/Anorexia_nervosa

Googlade vidare för några år sedan och hittade ngn artikel på enegelska om att man behövde ha mindre än 10% (om jag minns rätt) underhudsfett på låren för att kunna bli längre.


   
SvaraCitera