Aviseringar
Rensa alla

Hur blir man populär i skolan?


Ämnesstartare

Hur gör man liksom ett namn? Hur gör man så killarna gillar en och tjejerna vill vara kompis med en och att folk vet vem man är liksom?


   
Citera

Äsch. Var dig själv, bäst för framtiden :))


   
SvaraCitera

Döp om dig till Thore Skogman, alla älskar Thore Skogman.


   
SvaraCitera

Det handlar om att vara en person från början. Vissa mänskor tar naturligt mer plat än andra och det är oftast så att de blir populära direkt men du kan ju börja ta mer plats , lära känna alla och bråka ALDRIG med några då det försämrar dina möjligheter. Om du inte redan är populär för då får du någon annans liv förstört 🙂 


   
SvaraCitera
Cobrak

facepalm.jpg


   
SvaraCitera

Hitta andra " coola " kids i dom andra klasserna . Ljug om att du är rik och har en helikopter . 


   
SvaraCitera

Var dig själv istället!


   
SvaraCitera

adaq:
Var dig själv istället!

var Thore Skogman!


   
SvaraCitera

Klä dig snyggt. Håll huvudet kallt. Var cool.


   
SvaraCitera

Var dig själv och strunta i vad andra tycker.


   
SvaraCitera

Typ så;


   
SvaraCitera

var cool ba Cool 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, fler tips?


   
SvaraCitera

Om jag ska berätta sanningen av de tjejerna som jag märker mest av:

¤ Snygga kläder/märkeskläder. Kläder som är inne. ( Oddmolly, Gant osv.)
¤ Smink, generellt bra stil som är inne.
¤ Ger komplimanger. ( Både killar och tjejer) - vilken snygg tröja du har! oj vilken cooling!
¤ Le så folk märker dig, men du ska aldrig vara glad hela tiden.
¤ Synas på sociala medier (men överdriv inte med bilder) ingen tkr om spamm. Säg till dina vänner att lägga upp grejer på dig/ er squad.
¤ Bra andedräkt. (Tuggummi till hands?)
¤ Prata med andra. (Lärare, kompis vilka som helst.) Folk kommer höra dig och märka dig.

¤ Men det viktigaste är att vara dig själv, Om du inte tycker om någon så säg till. Skapa drama och sen bli vänner igen. Håll inte in grejer inom dig annars så kommer du bli deppig/ledsen för att folk ska tycka om dig.


   
SvaraCitera

hejlolz:
Om jag ska berätta sanningen av de tjejerna som jag märker mest av:

¤ Snygga kläder/märkeskläder. Kläder som är inne. ( Oddmolly, Gant osv.)
¤ Smink, generellt bra stil som är inne.
¤ Ger komplimanger. ( Både killar och tjejer) - vilken snygg tröja du har! oj vilken cooling!
¤ Le så folk märker dig, men du ska aldrig vara glad hela tiden.
¤ Synas på sociala medier (men överdriv inte med bilder) ingen tkr om spamm. Säg till dina vänner att lägga upp grejer på dig/ er squad.
¤ Bra andedräkt. (Tuggummi till hands?)
¤ Prata med andra. (Lärare, kompis vilka som helst.) Folk kommer höra dig och märka dig.

¤ Men det viktigaste är att vara dig själv, Om du inte tycker om någon så säg till. Skapa drama och sen bli vänner igen. Håll inte in grejer inom dig annars så kommer du bli deppig/ledsen för att folk ska tycka om dig.

Ytlig värld..


   
SvaraCitera