Aviseringar
Rensa alla

Hur blir man populär i skolan?


jag blev ganska mkt populärare (Bland tjejerna i alla fall) i 7:an. Tror det var för att jag kaxade till mig lite och slutade vara "för snäll".

(lol)


   
SvaraCitera

Du MÅSTE spela tärning i en gränd!


   
SvaraCitera

samt starta en doo- wop grupp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejlolz:
Om jag ska berätta sanningen av de tjejerna som jag märker mest av:

¤ Snygga kläder/märkeskläder. Kläder som är inne. ( Oddmolly, Gant osv.)
¤ Smink, generellt bra stil som är inne.
¤ Ger komplimanger. ( Både killar och tjejer) - vilken snygg tröja du har! oj vilken cooling!
¤ Le så folk märker dig, men du ska aldrig vara glad hela tiden.
¤ Synas på sociala medier (men överdriv inte med bilder) ingen tkr om spamm. Säg till dina vänner att lägga upp grejer på dig/ er squad.
¤ Bra andedräkt. (Tuggummi till hands?)
¤ Prata med andra. (Lärare, kompis vilka som helst.) Folk kommer höra dig och märka dig.

¤ Men det viktigaste är att vara dig själv, Om du inte tycker om någon så säg till. Skapa drama och sen bli vänner igen. Håll inte in grejer inom dig annars så kommer du bli deppig/ledsen för att folk ska tycka om dig.

Okej


   
SvaraCitera
mens
 mens

utstrålning är allt


   
SvaraCitera
Cobrak

Vem gynnar det egentligen mer än ditt ego som vill belönas?


   
SvaraCitera

var trevlig, öppen och våga lite.


   
SvaraCitera

Jag är rätt populär i skolan, och jag gissar att det är för att:
* Jag har ganska "inne" stil och rätt mycket märkeskläder
* Många verkar tycka att jag är "överdrivet snäll" och rolig, vet inte om jag håller med men hahah, men jag är faktiskt snäll mot alla. Säger aldrig något taskigt mot någon, speciellt inte i deras närhet
* Enligt många anses jag som fin eller snygg
Men, jag gjorde inget speciellt för att räknas som mer populär! Jag är bara mig själv och folk tycker om det, och det kommer dom säkert göra med er andra också! Bara va er själva och var öppen för nya människor. Man måste vara ganska utåt, annars kommer folk kanske inte vilja vara vän med dig. Det är bara mina tips :))


   
SvaraCitera