Aviseringar
Rensa alla

Hur blir man snygg?


Ämnesstartare

Budolicious:

nvm, du är för dum för att förstå

Jag är ful, inte dum... [n]

Infraröd:

Varierad kost, regelbunden träning, god hygien, smink, snygga kläder osv.
Haken är att detta inte hjälper mot något. [smile]

Precis, smink vet jag inte hur det fungerar och allt det andra gör bara så att kroppen blir snyggare, inte ansiktet.

Individual:

Okej, förstora tuttarna.

Mina tuttar är redan stora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

operationer är till för dem som varit med i nån svår olycka o blivit alldeles vanställda, punkt slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Precis, smink vet jag inte hur det fungerar och allt det andra gör bara så att kroppen blir snyggare, inte ansiktet.

Vill du bättra på ansiktet, kan du ju börja med ambitiös hudvård. Gå till apoteket och ha sen helst med dig fyra-fem olika förpackningar hem.
Smink ska man nog vara försiktig med, eftersom det är lite tabu på det för killar. Men vet man vad man är inne på så är det bara att köra. Jag använder faktiskt lite kajal ibland för att framhäva ögonen en aning; aldrig någon som påpekat detta, eller kanske ens lagt märke till, vad vet jag.


   
SvaraCitera
smisk

Äh, lite självförtroende bara! Jag skulle sett ut som en jävla sophög om jag inte haft självförtroende. [party]


   
SvaraCitera

Snygga kläder, snyggt smink, snyggt hår. Då blir de flesta snygga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man glömmer bort hur man ser ut. (Idiot! Men jag försöker i alla fall, fan)


   
SvaraCitera

fula killar kan få tjejer. skaffa snygg stil bara och så, självförtroende. detta är inget jag bara säger, killar som är hur fula som helst kan få tjejer bara dom har "status". eller stil. då räknas dom plötsligt som snygga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

killar som är hur fula som helst kan få tjejer bara dom har "status". eller stil. då räknas dom plötsligt som snygga

sant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

killar som är hur fula som helst kan få tjejer bara dom har "status". eller stil. då räknas dom plötsligt som snygga.

Precis att man är medveten om vad som är snygga kläder osv. Du måste bättra på ditt självförtroende till att börja med. Vem vill ha en person som inte ens gillar sig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Vill du bättra på ansiktet, kan du ju börja med ambitiös hudvård. Gå till apoteket och ha sen helst med dig fyra-fem olika förpackningar hem.

Fast jag har redan perfekt hud.

Infraröd:

Smink ska man nog vara försiktig med, eftersom det är lite tabu på det för killar. Men vet man vad man är inne på så är det bara att köra.

Precis, det får inte synas att man har sminkat sig.

Infraröd:

Jag använder faktiskt lite kajal ibland för att framhäva ögonen en aning; aldrig någon som påpekat detta, eller kanske ens lagt märke till, vad vet jag.

A, fast jag har redan jävligt snygga ögon tycker jag, och brukar få höra det från andra också så inte det som är problemet.

kimberlyjoness:

fula killar kan få tjejer. skaffa snygg stil bara och så, självförtroende. detta är inget jag bara säger, killar som är hur fula som helst kan få tjejer bara dom har "status". eller stil. då räknas dom plötsligt som snygga.

Men jag vill inte ha tjejer, jag vill ha killar.

Harpyja:

Vem vill ha en person som inte ens gillar sig själv?

[sad]


   
SvaraCitera

z i n:

Om man är ful, hur ska man bära sig åt för att bli snygg? Endast operation som gäller eller?

Antingen skickar du snyftbrev till Extreme Makeover, eller så fixar du dig lite extra så att du blir nöjd med dig själv, vad jag har hört så lär folk tycka du är snyggare om du själv tycker det. 😉 Om du inte är helt jävla groteskt ful, men öh. Ja. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla killar blir snygga om dom skaffar skägg och långt hår var det en tjejkompis som sa till mig, testa det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelkaka:

Antingen skickar du snyftbrev till Extreme Makeover

Vill ju inte vara med på TV och skämma ut mig så alla kan se hur ful jag är. [n]

Äppelkaka:

eller så fixar du dig lite extra så att du blir nöjd med dig själv, vad jag har hört så lär folk tycka du är snyggare om du själv tycker det. 😉

Hur då fixa menar du?

Äppelkaka:

Om du inte är helt jävla groteskt ful, men öh. Ja. ^^

[sad]

Klorofyl:

Alla killar blir snygga om dom skaffar skägg och långt hår var det en tjejkompis som sa till mig, testa det.

Men usch vad fult. [shake]

Och återigen, fattar folk inte att jag är ghey när jag har denna avataren?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Och återigen, fattar folk inte att jag är ghey när jag har denna avataren?

NEJSKITSNYGGT!

Du kan väl ha skägg och långt hår även om du är homo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

NEJSKITSNYGGT!

Inte långt hår iaf. [mad]

Klorofyl:

Du kan väl ha skägg och långt hår även om du är homo?

Haha, ja såklart men jag tänkte mer att alla skriver vad tjejer vill ha.


   
SvaraCitera