Aviseringar
Rensa alla

Hur blir man snygg och attraktiv egentligen?


Ämnesstartare

Fast på ett  ödmjukt och lagom vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snygghet: Någon form av motion + bra mat + sömn. Välj kläder och frisyr som passar ditt utseende och som du känner dig snygg och bekväm i.

Attraktivitet: Försök vara den person du vill vara med de egenskaper som ingår. För ex. mig är sympatiska drag ärlighet, intelligens, empati, självmedvetenhet och vilka att utvecklas. Det strävar jag efter att inneha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

vad manipulativt Ledsen

En aning kanske. Men tydligen börjar man tro på det själv också efter ett tag! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra utseende är inte samma som attraktiv 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Mitt hår är det enda attribut som faktiskt är snyggt, försök inte sabotera för mig, terrorist!

Är min look bra?

401334_10150486623285653_838227889_n.jpg

1002393_10151450525570653_1566926886_n_1

lite för lodis varning i mitt tycke  , huvudsaken att du trivs i dig själv så. Men om jag hade vart du så skulle jag ha klippt av hälften av håret och rakt av mustaschen  och ansat skägget så de blir prydligare . Men annars helt okay ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: Mitt hår är det enda attribut som faktiskt är snyggt, försök inte sabotera för mig, terrorist!

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:
Snygghet: Någon form av motion + bra mat + sömn. Välj kläder och frisyr som passar ditt utseende och som du känner dig snygg och bekväm i.

Attraktivitet: Försök vara den person du vill vara med de egenskaper som ingår. För ex. mig är sympatiska drag ärlighet, intelligens, empati, självmedvetenhet och vilka att utvecklas. Det strävar jag efter att inneha.

jag är ju gjort för dig isåfall Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

get money, fuck bitches


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower: Attraktivitet: Försök vara den person du vill vara med de egenskaper som ingår. För ex. mig är sympatiska drag ärlighet, intelligens, empati, självmedvetenhet och vilka att utvecklas. Det strävar jag efter att inneha.

Försöker det, men uppskattas inte av andra tydligen, är för snäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Mitt hår är det enda attribut som faktiskt är snyggt, försök inte sabotera för mig, terrorist!

Är min look bra?

401334_10150486623285653_838227889_n.jpg

1002393_10151450525570653_1566926886_n_1

Skulle byta ut solglasögonen till något inte lika lågt och mer fyrkantigt/rektangulärt. Annars tjusigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower: Skulle byta ut solglasögonen till något inte lika lågt och mer fyrkantigt/rektangulärt. Annars tjusigt.

Att hitta snygga solglasögon är svårt har jag märkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: lite för lodis varning i mitt tycke

Är aristokrat, sluta förolämpas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Mitt hår är det enda attribut som faktiskt är snyggt, försök inte sabotera för mig, terrorist!

Är min look bra?

401334_10150486623285653_838227889_n.jpg

1002393_10151450525570653_1566926886_n_1

ÄR det där ett hakkors??? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: ÄR det där ett hakkors??? :O

En sauvastika, spegelvänd från det nazistiska hakkorset, men ja.
Är hindu/jainist och det är en religiös symbol för mig, som jag har för att folk tillåts gå runt med kors osv. ironisering och provokation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: jag har för att folk tillåts gå runt med kors osv. ironisering och provokation

 fast folk uppfattar väl de inte som en religiös symbol?


   
SvaraCitera