Aviseringar
Rensa alla

Hur blir man stark ?


Miccafan:

??

Varför kan dagens ungdomar aldrig lära sig googla?


   
SvaraCitera

Asså shitz... Hon är 14 år. Inte fan behövde man styrketräna och träna kampsport för att vinna ett slagsmål då. Även fast det såklart hjälper så handlar det mesta om att vara dominant och ha mod. Men beroende på situation kanske det är bäst att vika sig i vissa fall också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inglorius:

Asså shitz... Hon är 14 år. Inte fan behövde man styrketräna och träna kampsport för att vinna ett slagsmål då.

[y][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dagens retard. [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miccafan:

jajaja men hur tränar man då magen/ryggen/benen hemma ? aso vilka övningar o så ; för asså ja vet hur man slåss de är inte de som är problemet men jag vill bara bli starkare

Måste du få allting levererat? kan du inte tänka själv? Dagisbarn. [zzz]


   
SvaraCitera

Man käkar spenat.

Image


   
SvaraCitera

Miccafan:

ursäkta, är väligt dålig på att förklara saker.. :/
Vill bara ha seriösa svar![mad][love]

Tenstakid lr ;D?

iddqd:

Dessutom är halva slaget redan förlorat när slagsmålet börjar.

Tror inte det stämmer längre.

Våldet med flera mot en, muckandet, allt sånt shit ökar ju hela tiden i sverige.

Specc i förorterna har d ju blivit ännu värre.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Våldet med flera mot en, muckandet, allt sånt shit ökar ju hela tiden i sverige.

Okej, då är hela slaget förlorat. Min poäng var att det är betydligt bättre att undvika slagsmål än att försöka vinna dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Måste du få allting levererat? kan du inte tänka själv? Dagisbarn. [zzz]

aaa faktiskt, jag är ju kiing .[no-no][zzz]

zackk:

Man käkar spenat.

euuuuuuwww.. typ de äckligaste nånsin O.o

Greger_EFG:

Tenstakid lr ;D?

vaa menar du ? [zzz][rolleyes]

Greger_EFG:

Specc i förorterna har d ju blivit ännu värre.

öhöhöhö 🙂

iddqd:

Min poäng var att det är betydligt bättre att undvika slagsmål än att försöka vinna dem.

men de e inte lätt , För alla här är ute efter bråk 24/7 . ( göteborg . )


   
SvaraCitera

iddqd:

. Min poäng var att det är betydligt bättre att undvika slagsmål än att försöka vinna dem.

Tyvär e det ju så sjukt svårt nuförtiden.

Kommer alltid nån aggressiv jävel och börjar mucka om en för skitsaker "va sa doh" är nästan lika vanligt som hej på tuben för mig xD


   
SvaraCitera

Jag är tjej 1,62 och slåss bättre än många killar. Hamnar i slagsmål hela tiden haha. Jag har ju iofs lärt mig en del snygga moves från farsgubben och sen så har jag en rivaliserande bror som man hamnat i handgemäng många gånger med. Antar att "övning" ger färdighet.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Kommer alltid nån aggressiv jävel och börjar mucka om en för skitsaker "va sa doh" är nästan lika vanligt som hej på tuben för mig xD

Hur lyckas du med det egentligen? Själv har jag inte råkat i bråk med någon random på tre år typ. Antingen är Stockholm betydligt värre än Göteborg (vilket jag tvekar på, de flesta stockholmare jag känner brukar inte direkt hamna i bråk) eller så är du sjukt kass på att undvika bråk.


   
SvaraCitera

iddqd:

Hur lyckas du med det egentligen?

Klubbar i centrala stockholm, lidingeö banan, tensta tunnelbana.

Shit like that.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Hamnar i slagsmål hela tiden haha. Jag har ju iofs lärt mig en del snygga moves från farsgubben och sen så har jag en rivaliserande bror som man hamnat i handgemäng många gånger med. Antar att "övning" ger färdighet.

Om min pappa hade bott här fortfarande hade ja kunnat lära mkt frn han men....men.... ja.. :/ jag får nte träffa han..
[n]


   
SvaraCitera

Miccafan:

Om min pappa hade bott här fortfarande hade ja kunnat lära mkt frn han men....men.... ja.. :/ jag får nte träffa han..

Min farsgubbe är död ;< Det är synd för man har mycket praktiskt att lära från dem... men varför får inte du träffa your old man längre då?


   
SvaraCitera