Aviseringar
Rensa alla

Hur blir ni om ni inte sover


Seg, det går nästan typ som slow-mo på ett konstigt sätt, allt är oftast trokigt.


   
SvaraCitera

Vet faktiskt inte typpp.. Länge sen jag gjorde det, kanske typ 4-5 år sedan? (Gaash börjar känna mig gammal nu, tiden går alldeles för fort..) Ah man kanske ska ta och testa och dygna någon gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trött, mest. Och flamsig, garvar typ åt allt. Och har jag väl då börjat garva, slutar jag inte.


   
SvaraCitera
höna

Blir sällan så trött, somnar istället vare sog jag vill eler inte. Men om jag sovit dåligt många dagar i rad blir jag utmattad och får ont i kroppen


   
SvaraCitera

Antingen detta scenario;

Kompis; kolla en bil

Jag; hihihihihihi hahaha mihihihi ahahaha *ligger på golvet och krampar av skratt.* 

Eller detta;

Kompis; kolla bil

Jag; uhuhuhuhuhuhuhuhu, *snörvel, och snyftningar.*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trött. Svag. Huvudvärk. Feber. Snurrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter 76 timmar börjar jag se saker som inte finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

virrig, kan hålla konversationer med folk o fastna mitt i meningar för att jag glömt vad jag skulle säga typ. och när jag är ute i trafiken och kör bil (jag vet, farligt) är min reaktionsförmåga as-seg, kan sitta vid rödljus och inte fatta att det e grönt förrns typ 2-3 sek efter det slått om. 

aa det är efter ett dygn, efter två dygn är jag oerhört trött o bara önskar att jag kunde sova (men går fan inte) är hyper pigg. men ögonen är trötta som fan och vill inte vara öppna.

ej pallat att va uppe mkt längre än 2 och ett halvt dygn,( 60 timmar) blir hängig och yr och måste lägga mig, kan ju iofs bero på att jag inte äter.. BLIR ALDRIG HUNGRIG ELLER TÖRSTIG NÄR JAG DYGNAR. 

aristoteles: Efter 76 timmar börjar jag se saker som inte finns.

Coolt! Som om du befinner dig i flera universum samtidigt, vill helt klart uppleva! Hur fan klarar du av att inte sova innan 70 timmar? Käkar du koffeintabletter and shit? Varför är du vaken öht? lider du av insomnia?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
virrig, kan hålla konversationer med folk o fastna mitt i meningar för att jag glömt vad jag skulle säga typ. och när jag är ute i trafiken och kör bil (jag vet, farligt) är min reaktionsförmåga as-seg, kan sitta vid rödljus och inte fatta att det e grönt förrns typ 2-3 sek efter det slått om. 

aa det är efter ett dygn, efter två dygn är jag oerhört trött o bara önskar att jag kunde sova (men går fan inte) är hyper pigg. men ögonen är trötta som fan och vill inte vara öppna.

ej pallat att va uppe mkt längre än 2 och ett halvt dygn,( 60 timmar) blir hängig och yr och måste lägga mig, kan ju iofs bero på att jag inte äter.. BLIR ALDRIG HUNGRIG ELLER TÖRSTIG NÄR JAG DYGNAR. 

Coolt! Som om du befinner dig i flera universum samtidigt, vill helt klart uppleva! Hur fan klarar du av att inte sova innan 70 timmar? Käkar du koffeintabletter and shit? Varför är du vaken öht? lider du av insomnia?

Det var på tiden då jag lanade, skulle aldrig orka det idag. Använde dock inga preparat mer än cola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingenting känns roligt eller värt o göra förutom att sova. Sen blir ögonen torra och får ont i magen 😛 Vart uppe i två dygn till igår 20:00 sen så sov jag tills nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: lite manisk o så, vet ej orsakssambandet

Händer det ofta att du sover lite? Kan tänka mig att det är så för min del, att jag helt enkelt tröttat ut hjärnan under flera, flera år 

S3ON: kan hålla konversationer med folk o fastna mitt i meningar för att jag glömt vad jag skulle säga typ.

Aa, samma här

svnfpudkA: mest svårt att avgöra vad som är jag och vad som är annat.

Ja, jag med, ser på livet annorlunda än när jag är utvilad. Kan bli överkänslig när jag är trött

Har också dålig syn så den förvärras i samband med övertrötthet, blir därav extra rädd/extra känslig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag inte såver får jag damp hela dagen

O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dando:
Om jag inte såver får jag damp hela dagenO

Jag menar sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har nästan inte sovit något i natt heller

H


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seg och huvudvärk.


   
SvaraCitera