Aviseringar
Rensa alla

Hur botar man hicka? [mad]


Ämnesstartare

Jag vill inte vara vaken nu men har hicka och kan inte somna om. Jag har hicka jätteofta [sad] Hatar det och det gör jätteont varje gång jag hickar [cry]

Hur botar man hicka på bästa sätt? [mad]

Dold text: Har för mig att åtta har en bra lösning på hicka, men minns ej lösningen eller vart han skrev den [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

*hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ *hick* AJ [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ont?

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ont?

:< finns säkert fler som får ont av hicka. Känns som att någon petar med vassa pinnar i mitt innanmäte precis efter varje hick, antar att det ej är så normalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svälj saliven samtidigt som du håller andan
alternativt drick vatten i små klunkar samtidigt som du håller andan

och ja, jag får också ont av hicka [shake]


   
SvaraCitera
zIGGE

Håll andan med så fulla lungar du kan så länge du kan funkar för mig. Annars dricker jag vatten ur ett glas med huvudet uppochnerpå fungerar också xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Annars dricker jag vatten ur ett glas med huvudet uppochnerpå fungerar också xD

åh som den där boken med zebran som tappade sina ränder pga hicka :3


   
SvaraCitera

tålamod...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade tänkt lägga upp en läskig bild här så att du blev rädd och slutade hicka, men jag vill inte skrämma mig själv så det går inte [sad]


   
SvaraCitera

Drick vatten sakta ur ett glas. Funkar allt som det ska så ska du hicka medan du dricker så att vattnet kväver hickan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man låter det gå över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

och ja, jag får också ont av hicka

Säger ju att du är lik mig [no-no]

qazedctgb:

tålamod...

OF 5:

man låter det gå över.

Har ej tålamod kvar pga: har hicka onormalt ofta. Och varje gång är det lika smärtsamt [no-no]

isola:

Hade tänkt lägga upp en läskig bild här så att du blev rädd och slutade hicka, men jag vill inte skrämma mig själv så det går inte

Tanken som räknas!! [love]

och till alla andra: Fungerade inte med att dricka vatten :s Kanske drack för snabbt och höll andan för dåligt [sad] Var trött och nyvaken. Det gick i alla fall över efter en timme, somnade om då [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Säger ju att du är lik mig [no-no]

det är tvärtom!! jag lovar att jag fyller år före dig va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slappna av i magen och håll andan

brukar funka för mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

det är tvärtom!! jag lovar att jag fyller år före dig va

Hmmm, kanske. Är född i juni!
Attans, du är nästan exakt en månad äldre än mig [cry]

enhimmelskdrog:

slappna av i magen och håll andan

Ska testa detta nästa gång!


   
SvaraCitera