Aviseringar
Rensa alla

Hur broderade ni er studentmössa?


Ämnesstartare

turtle:

så hade jag.

ska nog också ha det. pga tycker förnamn * efternamn är fult. man skall vara snygg.


   
SvaraCitera

elverpigen:

ska nog också ha det. pga tycker förnamn * efternamn är fult. man skall vara snygg.

fast är osäker på om jag hade efternamnet med... har egentligen två stycken och det hade blivit superlångt då ju, tror inte jag skrev med bara det ena AJA kanske irrelevant info


   
SvaraCitera

elverpigen

och jag tycker det är FULT. funderar på att break the unwritten rules och köra på som jag själv vill. hur broderade ni era mössor?

broderade inte  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatswer:

broderade inte  

vad tyckte omgivningen om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och vrf broderade du itne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

fast är osäker på om jag hade efternamnet med... har egentligen två stycken och det hade blivit superlångt då ju, tror inte jag skrev med bara det ena AJA kanske irrelevant info

Förnamn Dubbelt Efternamn * KLASS. alltså, fett odynamiskt.


   
SvaraCitera
penja

Alla gör nog lite olika. På min står det 

Emma * Abb 10 

I nacken står det: 2013

Längst bak inbroderat i vitt på själva mössan står det: ABB industrigymnasium 

Har valt detta pga blev estetiskt snyggast. Emma och Abb 10 är ungefär lika långt osv 


   
SvaraCitera

skaffade ingen studentmössa. 


   
SvaraCitera

elverpigen:

vad tyckte omgivningen om det?

de har inte tyckt nått än tar studenten i år, eller de som sett/vet osv har tyckt 'why not' 

elverpigen:
och vrf broderade du itne

kändes onödigt, ville inte ens ha en mössa eller funderade på att köpa en begagnad, men alla begagnade har ju broderat namn osv, så därför var jag tvungen att köpa ny istället drf  var jag väl lite arg på hela brodyr grejen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatswer: de har inte tyckt nått än tar studenten i år, eller de som sett/vet osv har tyckt 'why not'

aha ok. hittade en mössleverantör som gör programstrimman i swarovskikristaller. stod attdomstänger webshopen "13/5 24.00" så jagmailade 12/5 och frågade lite. fick ett snorkigt svar tillbaka på förmiddagen den trettonde om att deras webshop redan var stängd. lite tråkigt :S dom BORDE ju haft öppet till 23.59 13/5, tolkarjagdet som. rövhål. mvh sur.


   
SvaraCitera

elverpigen: swarovskikristaller

Känns överdrivet att lägga så mycket en studentmössa... Tror ungefär att i alla fall ungefär 99% känner så två dagar efter studenten...


   
SvaraCitera

stod reben på vänster & mp3ljb på höger sida fram. sen stod d 2010 där bak. (skäms som fan över att jag har sån jävla strass på siffrorna i nacken Rodnar)
jag gick media, men valde hantverksprogrammets färger (alltså rosa) pga ska ha den 1 dag o då vill man ju va fin.

ja o sen tror jag att det är broderat i vitt där bak på själva mössan "mediegymnasiet"


   
SvaraCitera

ska inte ha någon jävla mössa.


   
SvaraCitera

elverpigen:

aha ok. hittade en mössleverantör som gör programstrimman i swarovskikristaller. stod attdomstänger webshopen "13/5 24.00" så jagmailade 12/5 och frågade lite. fick ett snorkigt svar tillbaka på förmiddagen den trettonde om att deras webshop redan var stängd. lite tråkigt :S dom BORDE ju haft öppet till 23.59 13/5, tolkarjagdet som. rövhål. mvh sur.

vad bitchigt o klantigt.  står det en tid ska de ju hålla sig till den tiden o du mailade ju t.o.m. tolfte. 


   
SvaraCitera

om (när om vi ska vara positva) jag når den dagen kör jag nog på förnamn * efternamn/nick. Och det är väll där mitt dilemma ligger. Sen kör jag nog på klass där bak eller nåt. Eller i. Smyglängtar lite faktiskt, fast jag kommer vara den mest deprimerande studenten ever. Men äsch.


   
SvaraCitera