Aviseringar
Rensa alla

Hur brukar en kille bete sig inför tjejer om han har haft positiva erfarenheter med dem?


Ämnesstartare

Jag brukar ofta kunna känna på mig om en kille har haft positiva erfarenheter med tjejer och känt sig populär bland dem och uppskattad av dem - jag tror att de brukar ha en speciell sorts avslappnad stil och verka väldigt lugna och bekväma bland tjejer när de pratar med dem.
Men vad skulle ni säga att en kille brukar ha för egenskaper om han vet att han har lätt för att bli omtyckt av tjejer?
Vad är det som skulle få er att tänka typ "japp, den där killen har säkert haft väldigt mycket framgång hos tjejer"?


   
Citera
sies
 sies

Jo, om du menar att de varit vänner med tjejer eller kanske har flera systrar, visst. Men om du syftar på om de haft sexuella relationer med tjejer så tror jag inte det har någon större betydelse. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies:
Jo, om du menar att de varit vänner med tjejer eller kanske har flera systrar, visst. Men om du syftar på om de haft sexuella relationer med tjejer så tror jag inte det har någon större betydelse. 

Aha, fast borde inte en kille som känner sig säker inför tjejer ha en betydligt mer avslappnad och spontan stil när han pratar med dem?


   
SvaraCitera

Han leker inte badboy lr cool elr ännu värre snackar om hur många brudar han knullat så akward haha men dom brukar va chill inte stressa och försöka få uppmärksamhet en kille som e oskuld brukar göra som jag sa leka gangster snacka om hur många han knullat jiddra med folk framför brudarna osv vet en kille som va så säker på att brudar ville ha badboys så han robbade ica tror jag lr ah nån affär robba han iaf han blev häktad och dömd sen gick han runt och skröt om att han suttit och hur farlig och tuff han e osv och ja killen va en desperat singel så mitt tips till alla singel killar SLUTA STRESSA OCH SPELA så kommer ni hitta nån som älskar er och inte fake snubben som du hittat på. 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Missy02:

Aha, fast borde inte en kille som känner sig säker inför tjejer ha en betydligt mer avslappnad och spontan stil när han pratar med dem?

Ja, visst kan det vara så. Men det är vanligt att människor har olika typer av attityder beroende på vilka de är med. Till exempel en kille kan ha en attityd i skolan, en annan när han spelar fotboll och en helt annan när han är hemma. 


   
SvaraCitera

Det beror väll på vad personen tycker om andra och deras personlighet.


   
SvaraCitera