Aviseringar
Rensa alla

Hur brukar era drömmar vara??


Ämnesstartare

Jag stör mig som fan på mina drömmar ibland.
När jag verkligen vill ha nånting (som tex. en slider) måstte jag plåga mig igenom mina drömmar.

Som tex. igår natt drömde jag att jag fick en Slider som en liten "bonus" bara, sen vaknar man och nästan grinar för att de var en dröm 🙁

Fast inatt drömde jag den konstigaste dröm jag nånsin drömt.
Jag satt i en bil med "Stiflers Mum" mitt i natten, och då kom jag på att Finch "nailar" stiflers mamma i American pie 2, så de kanske va de allting handlade om.
Och så vare vi kom till en sjö, där vi skulle gå ur och Knulllaaa, fast då hände fastnade stiflers mamma i bilbälte så hon kom inte ur. Så jag gick och kollade runt lite, sen efter ett tag kom jag till ett avbrutet fiskespö med en lina som gick rätt uti vattnet.
Och jag drog såklart upp linan och där satt en gös på 1 kg', sen vaknade jag...


   
Citera
Ämnesetiketter

Konstiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fett jobbigt att de inte går att redigera inlägg :S ser ut som att en invandrare med dålig svenska har skrivit :s


   
SvaraCitera

XUSE:

Fett jobbigt att de inte går att redigera inlägg

jo, det ska gå?


   
SvaraCitera

XUSE:

Fett jobbigt att de inte går att redigera inlägg

Tryck på det gråa "pluset", sen väljer du "ändra"


   
SvaraCitera

XUSE:

måstte jag plåga mig igenom mina drömmar.

Om jag drömmer att jag t.ex. blir jagad så är jag typ sämst i världen på att springa. Det är som om jag springer i... lera upp till knäna och inte kommer nån vart... Hahaha. Det är så j*vla irriterande!


   
SvaraCitera

Konstiga, förvirrande och hemska.


   
SvaraCitera

Trevliga. Bor där.


   
SvaraCitera

mina brukar vara väldigt osammanhängande. och eventuella personer som är med i drömmarna är ofta blandningar av olika irl-människor.


   
SvaraCitera
Hando

Väldigt skumma, säkerligen som de alla andras flesta drömmar [smile]


   
SvaraCitera

förut så brukade jag bara komma ihåg mina drömmar fragmentariskt och luddigt, men de var nog ganska så osammanhängande. en dag så fick jag för mig att jag skulle börja drömma klardrömmar, och sen dess har det blivit så himla mycket roligare att drömma.


   
SvaraCitera

XUSE:

Hur brukar era drömmar vara??

våta [badgrin][bigcheers]


   
SvaraCitera

drömma äger


   
SvaraCitera

Alldeles för verkliga.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera