Aviseringar
Rensa alla

Hur brukar ni göra när ni stöter ihop med ett ex på stan/byn?


Låt oss säga att ni bodde i en by eller var som helst där man lätt möter personer man redan känner.
Hur skulle ni göra om ni av någon anledning var "tvungna" att stöta på ett ex någonstans (till exempel om han/hon jobbade i er favoritaffär eller nåt sånt).
Skulle ni ignorera personen, eller skulle ni hälsa?

Jag har alltid haft lite svårt för det här, det känns liksom som om man borde säga någonting hela tiden. [confused]


   
Citera

Brukar skrika:

Fett rädda blir dem.


   
SvaraCitera

skulle hälsa, men endast det, ej börjat småprata eller så.


   
SvaraCitera

Har inte träffat henne. Å gla e ja för de [party] Men skulle nog ignorera henne. Inte värd att ödsla tid och tankar på.


   
SvaraCitera

obs svarade som om jag hade en dålig relation till mitt ex, vilket ts verkar ha.


   
SvaraCitera

boondoggle:

hälsa


   
SvaraCitera

boondoggle:

obs svarade som om jag hade en dålig relation till mitt ex, vilket ts verkar ha.

Inte direkt dåligt, men jag hade aldrig några känslor för henne och gjorde slut efter två månader.
Nu känner jag mig en smula obekväm när jag möter henne, men inte så farligt iofs.


   
SvaraCitera

ser till att inte bli tsm, eller göra saker som kan vara pinsamma när man ses efteråt, med personer där jag bor


   
SvaraCitera

Vi brukar hälsa varandra genom att kramar, när vi stöter ihop, snackar skit en stund and off we go.

Bra relation till na.


   
SvaraCitera

John:

Nu känner jag mig en smula obekväm när jag möter henne, men inte så farligt iofs.

ok, men säg bara hej. det räcker väl.


   
SvaraCitera

Först säger jag "Hej, trevligt att råkas!", så forcerar vi fram pinsamt kallprat. Vi tröttnar ganska snabbt, och sen när vi skiljs åt så fäller jag henne och riktar flertalet slag mot hennes skalle. Humoristich!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

och sen när vi skiljs åt så fäller jag henne och riktar flertalet slag mot hennes skalle. Humoristich!

grotesco gjorde nyligen ett reportage om vad som är okej att skämta om. kvinnovåld var inte med på den listan.


   
SvaraCitera

John:

ignorera


   
SvaraCitera

Im not a lemon:

grotesco gjorde nyligen ett reportage om vad som är okej att skämta om. kvinnovåld var inte med på den listan.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hälsar eller ignorerar beroende på hur det slutade och hur länge sen det var.


   
SvaraCitera