Aviseringar
Rensa alla

Hur brukar ni göra när ni stöter ihop med ett ex på stan/byn?


Åtta

Flyttade 60 mil så att jag inte skulle behöva oroa mig för det. Det fungerade rätt väl.


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Brukar skrika:

ska lätt köra på nästa gång!! om det blir ngn nästa gång..


   
SvaraCitera

ok, ska kanske vara seriös som omväxling

har hänt 1 gång

sa hej. stirrade på. insåg att jag kanske borde krama personen, gjorde detta. sa förlåt, fastän jag är den av oss som minst betett sig som ett jävla svin. Dold text: har inte överhuvudtaget betett mig som ett jävla svin iofs.
han sa att det ej gjorde ngt. sen försökte han prata med mig lite. jag mest stirrade på honom och sa "mm" sen gick jag vidare utan att säga hej då

uppmanar andra att:

säga hej, gå iväg fort som fan.


   
SvaraCitera

tänker inte försätta mig i den situationen


   
SvaraCitera

Mitt ex går i samma skola, relativt liten skola. Vi ses hela tiden, har samma kompiskrets också så brukar ses på helger. Gör som jag brukade göra innan vi var tillsammans, möjligen att jag drygar lite extra.[party]


   
SvaraCitera

Hon går i klassen under mig, på samma gymnasieprogram.
Kör på att ignorera totalt, kolla bort när hon går förbi osv.


   
SvaraCitera

Relationerna till mina ex har reparerat sig själva ganska bra efteråt, men det tog ju ett tag innan jag kom till den punkten att jag kunde småprata, blev mest hejande i början.

Det senaste exet tittar jag dock inte ens på, vi låtsas båda två som om vi inte känner varandra. Förutom när han är med sin nya tjej, då ska han alltid skina upp i ett stort leende och hälsa så att alla verkligen ser att det är mig han hälsar på. Jag undrar om det är att han vill bevisa för sin tjej att han är "större än det här" eller om han vill förnedra mig(vilket inte rör mig i ryggen, känner alltid att det är han som gör bort sig).


   
SvaraCitera

galenolga:

Förutom när han är med sin nya tjej, då ska han alltid skina upp i ett stort leende och hälsa så att alla verkligen ser att det är mig han hälsar på. Jag undrar om det är att han vill bevisa för sin tjej att han är "större än det här" eller om han vill förnedra mig

Låter som om han försöker hävda sig eller nåt, typ "titta på mig, jag har en ny tjej nu!".


   
SvaraCitera

John:

Låter som om han försöker hävda sig eller nåt, typ "titta på mig, jag har en ny tjej nu!".

Jo, är lite det jag tänkte med "större än det här". Han vill tydligen framstå som den sansade och förlåtande i relationer, han är dock inte den som ska förlåta.


   
SvaraCitera

Säger hej, kramar, snackar en stund. Varför skapa massa drama. [shake]


   
SvaraCitera

Våga Vara Rädd:

Gör som jag brukade göra innan vi var tillsammans, möjligen att jag drygar lite extra.


   
SvaraCitera

John:

Hur skulle ni göra

Hälsa, ge henne en kram, och fråga hur livet leker.


   
SvaraCitera

Det har bara hänt en gång och då pratade vi helt normalt med varandra, hon tyckte vi skulle hitta på något den kvällen, det tyckte jag med och sa att jag ringde senare och nu två år senare hoppas jag fortfarande hon sitter och väntar på det där jävla samtalet. Det kan hon ha!

Jag vet, jag är en väldigt mogen man.

Men allt beror väl på vad man har för relation till dem nu och så. Men ett hej kan man bjuda på.


   
SvaraCitera

El Guaje:

och nu två år senare hoppas jag fortfarande hon sitter och väntar på det där jävla samtalet. Det kan hon ha!

XD


   
SvaraCitera