Aviseringar
Rensa alla

hur citerar man i android [sad]


Åtta

farbror gugge:

om man bara trycker på citera-knappen, så får man tomma quotetaggar, eller citerar hela inlägget, lr nåt.

Har tänkt på detta också. Tänker mig att det bästa vore att hela inlägget citerades.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Om du äter ordentligt kanske dina fingrar inte är så smala och då kommer du åt knapparna bättre...

gud vilken ologisk sämst diss [crazy] är ju fettorna som inte kan trycka rätt knapp


   
SvaraCitera

Lounge fact:

gud vilken ologisk sämst diss [crazy] är ju fettorna som inte kan trycka rätt knapp

Jag är trött, okej?? Hade fan spamathon halva natten och sov inte ordentligt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Om du äter ordentligt kanske dina fingrar inte är så smala och då kommer du åt knapparna bättre...

^^

Åtta:

Har tänkt på detta också. Tänker mig att det bästa vore att hela inlägget citerades.

mh! låter ju inte så jättekomplicerat att fixa heller?


   
SvaraCitera
Åtta

farbror gugge:

låter ju inte så jättekomplicerat att fixa heller?

Man tycker inte att det vore det. Och det vore heller inte det om sidan hade någorlunda vettig uppmärkning. Men eftersom sidan består av ett clusterfuck av tabeller så är det rätt krångligt. Jag tog mig en titt på Javascriptet som citerar, och som det är strukturerat så vore det krångligt. Inte omöjligt, men förbannat krångligt.


   
SvaraCitera