Aviseringar
Rensa alla

Hur dåliga kan tjejer vara?


Ämnesstartare

Jag vet att killar kan vara dåliga på sex. Har ingen aning om vad killar anser om tjejer. Märker man att hon är oskuld, har du varit med någon som var DÅLIG? eller är alla brutter tillfredsställande bra?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ja, trådstarten var "äcklig som förutsätter att alla är heterosexuella"

Ni tjejer som anser att tjejer var dåliga att ligga med får också skriva här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kan ju bara ligga där jättestilla och gäspa, det vore nog inte så roligt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fejkstöna jättehögt är nog ingen höjdare heller, fast hade en kompis vars kille ville att hon skulle "stöna porrigt" när de hade sex. Men han var iof världens största mupp, så det förvånar mig inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer kan nog va dåliga lika väl som killar kan va det[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

tjejer kan nog va dåliga lika väl som killar kan va det[crazy]

ja, så borde det vara egentligen, men vill höra killars erfarenheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sämst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer kan vara döda fiskar, de kan suga på att suga och göra allt annat fel som inte behöver innebära en kuk, eller för den delen motsvarigheten.


   
SvaraCitera

En tjej är dålig när hon inte vill pröva saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart att många tjejer är kassa i sängen. [shake]
Bristande kommunikation, initiativförmåga, intresse etc.

En bra sexpartner för min del är öppen och ganska egoistisk, dvs vet vad hon vill (eller vad hon vill testa), ser till att hon får det (OBS ej att förväxla med dominans) och är ganska högljudd med vad som funkar. Långt ifrån alla är sådana. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Jag vet att killar kan vara dåliga på sex. Har ingen aning om vad killar anser om tjejer. Märker man att hon är oskuld, har du varit med någon som var DÅLIG? eller är alla brutter tillfredsställande bra?

Mitt X var oskuld och oerfaren.
Vi hade nästan en 2 års relation och sexet med henne var hemskt, trotts alla försök, tips, prat, prova på etc.
Så jo, tjejer kan vara dåliga dem med och alla kan vara bra.
Men jag föredrar en som är mitt emellan, inte för oerfaren och heller inte för erfaren, det känns konstigt i hjärta mitt i så fall..


   
SvaraCitera

Linus_89:

Vi hade nästan en 2 års relation och sexet med henne var hemskt, trotts alla försök, tips, prat, prova på etc.

hurdå hemskt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hurdå hemskt?

Vi hade sällan sex, hon ville ingenting, dålig på att visa etc etc ETC..
Worst sexlife EVeeeeeeeeeeeeeeer!


   
SvaraCitera

Japp, tjejer kan vara sämst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

suga k*k
MED TÄNDERNA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag brukar säga att dom är asdåliga och att det nog är något vi får öva mycket mer på[cute]


   
SvaraCitera