Aviseringar
Rensa alla

Hur det är att leva som Storen! 😉


Storen
Ämnesstartare

Tjollahopp! Jag heter Storen. 😉 Egentligen är jag väldigt liten, men jag läste på ungdom.se att om man skriver en sak tillräckligt många gånger blir det sant. XD Jag ska då berätta för er hur det är att leva som just mig, Storen. 🙁 Jag, Storen har ett behov av att rätta folk som felstavar. Här är några exempel; Jag går in på mina lärares sociala medier och rättar dem. Direkt när jag får en ny vän, går jag in på personens instagram och rättar den. Jag förstår inte varför jag inte har några vänner. ;( Vem vill bli min vän? Skriv 123! 😉 Tjollahopp då, Storen. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Grammar nazi?


   
SvaraCitera
ineyuh

*ungdomar.se


   
SvaraCitera
Storen
Ämnesstartare

ineyuh:
*ungdomar.se

Tjollahopp! 😉 Tänk om jag, Storen läste det någon annanstans? 


   
SvaraCitera
Storen
Ämnesstartare

SDniklas:
Grammar nazi?

Nej! XD


   
SvaraCitera

oj vi skulle no it kunna va vänner, du skulle dö


   
SvaraCitera
sies
 sies

Du får säkert fler vänner om du förstår att folk skriver på internet för att göra sig förstådda, inte för att skriva uppsatser. 🙂 Om jag någonsin rättar någon, så är det efter de stavat samma ord fel flera gånger. Då brukar jag meddela dem den rätta stavningen på ett vänligt sätt. Att direkt gå och rätta en person, speciellt offentligt, skulle jag säga är oschysst. 


   
SvaraCitera

sies: Att direkt gå och rätta en person, speciellt offentligt, skulle jag säga är oschysst. 


   
SvaraCitera
Storen
Ämnesstartare

idek send halp:
oj vi skulle no it kunna va vänner, du skulle dö

Oj, vi skulle nog inte kunna vara vänner, du skulle dö


   
SvaraCitera
Storen
Ämnesstartare

sies:
Du får säkert fler vänner om du förstår att folk skriver på internet för att göra sig förstådda, inte för att skriva uppsatser. 🙂 Om jag någonsin rättar någon, så är det efter de stavat samma ord fel flera gånger. Då brukar jag meddela dem den rätta stavningen på ett vänligt sätt. Att direkt gå och rätta en person, speciellt offentligt, skulle jag säga är oschysst. 

Vem var det som skrev en uppsats nu? XD Det var i alla fall inte jag, Storen. 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Storen:

Vem var det som skrev en uppsats nu? XD Det var i alla fall inte jag, Storen. 

Det jag menade med att skriva uppsats var för att det de skriver är inte för dig att rätta. De skriver på sitt sätt för att kommunicera, inte för att bli rättade. Det händer också att folk skriver medvetet "fel" för att det är snabbare. 


   
SvaraCitera
Storen
Ämnesstartare

sies:

Det jag menade med att skriva uppsats var för att det de skriver är inte för dig att rätta. De skriver på sitt sätt för att kommunicera, inte för att bli rättade. Det händer också att folk skriver medvetet "fel" för att det är snabbare. 

Do fack! XD


   
SvaraCitera