Aviseringar
Rensa alla

Hur djupt


time
 time

Tobe1:

Men säg att killen kommer jättedjupt. Kan det va farligt för tjejen??  Alltså finns det nån gräns för hur lång en tjej kan få in??

Det är inte "farligt", men det tar stopp vid livmodertappen och slår du in i den gör det fruktansvärt, fruktansvärt ont. Som sagt, jämför med en rejäl pungspark. Ta det därför lugnt och försiktigt. Lyssna på tjejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Som sagt, jämför med en rejäl pungspark.

hur kan du veta lol


   
SvaraCitera

Tobe1:

Hur mkt då. Finns det nån maxgräns.  

Det är nog olika från tjej till tjej


   
SvaraCitera
time
 time

Tickstart:

hur kan du veta lol

Smärta är mätbart och man behöver inte ha en pung för att kunna observera en reaktion. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Det är inte "farligt", men det tar stopp vid livmodertappen och slår du in i den gör det fruktansvärt, fruktansvärt ont. Som sagt, jämför med en rejäl pungspark. Ta det därför lugnt och försiktigt. Lyssna på tjejen.

Tack för det. På tjejen verkar det som att det e jättefarligt så vi har inte vågat göra mer än litelitegrann


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linndda:

Det är nog olika från tjej till tjej

men vadå mer än tio iaf??


   
SvaraCitera
time
 time

Tobe1: På tjejen verkar det som att det e jättefarligt så vi har inte vågat göra mer än litelitegrann

Ju mer nervös en tjej är desto mindre kåt kommer hon vara och desto svårare blir det att ha skönt sex. Det låter på dig som att ni borde vänta med penetrativt sex tills hon är mer bekväm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon har haft sex med sina två förra killar o hon verkar va kåt. Dessutom ere hon som börjar typ hånglas o så mest. O hon typ stoppar in den men sen håller hon bort mig samtidigt. O liksom håller bort mig samtidigt. 

time:

Ju mer nervös en tjej är desto mindre kåt kommer hon vara och desto svårare blir det att ha skönt sex. Det låter på dig som att ni borde vänta med penetrativt sex tills hon är mer bekväm.


   
SvaraCitera
time
 time

Tobe1: Dessutom ere hon som börjar typ hånglas o så mest.

Ibland gör man saker för att man tror att det förväntas av en, inte för att man vill. Speciellt när man är en ung tjej och det handlar om sex. 

Hur skulle det vara om du inte gick med på att ha sex så länge hon delvis visar dig med kroppen att hon inte vill? Att hon håller dig borta är ett mycket tydligt tecken på att hon säger nej med kroppen. Gå inte med på att ha sex förrän du har en partner som både säger ja och visar med hela kroppen att hon vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Ibland gör man saker för att man tror att det förväntas av en, inte för att man vill. Speciellt när man är en ung tjej och det handlar om sex. 

Hur skulle det vara om du inte gick med på att ha sex så länge hon delvis visar dig med kroppen att hon inte vill? Att hon håller dig borta är ett mycket tydligt tecken på att hon säger nej med kroppen. Gå inte med på att ha sex förrän du har en partner som både säger ja och visar med hela kroppen att hon vill.

Jag tror inte hon e så osäker. Hon e nästan två år äldre o har haft sex i flera år. Hon har både vart fett på men har inga problem och säga nej heller.  har tom haft värsta samtalet där hon övertygat mig om att vi ska fortsätta försöka ha sex fast hon fick ont av mig. 

Men jag fattar vad du menar med att kroppen måste va med. Grejen e att typ alltannat e solklart att hon vill o hon håller tom kvar mig i henne när jag frågat om hon inte vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Ibland gör man saker för att man tror att det förväntas av en, inte för att man vill. Speciellt när man är en ung tjej och det handlar om sex. 

Hur skulle det vara om du inte gick med på att ha sex så länge hon delvis visar dig med kroppen att hon inte vill? Att hon håller dig borta är ett mycket tydligt tecken på att hon säger nej med kroppen. Gå inte med på att ha sex förrän du har en partner som både säger ja och visar med hela kroppen att hon vill.

Jag bara måste säga att hon faktiskt e 18åro har haft sex sen hon va 14. Det e mest jag som e oskuld och osäker. Jag ville inte ens visa mig naken i början för jag va så nervös vad hon skulle tycka


   
SvaraCitera