Aviseringar
Rensa alla

Hur döljer ni lukt och beteende?


Ämnesstartare

allergiursäkten brukar funka va?


   
SvaraCitera
p0mp3

jag råder dig till ett annat forum [cool]

http://www.flashback.se/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har vart på flashback.

Jag kan säkert komma med ursäkter att inte äta middag med henne. Och jag kan vara borta hela dagen, men hur länge sitter Spice i? Och kan man se några effekter direkt efter man har rökt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röker dina föräldrar själva är det inte troligt att de känner på lukten att du har rökt cigaretter, om inte så kan du alltid ta ett tuggummi. Pröva att rök spice några gånger utan att behöva träffa dina föräldrar efteråt. När du känner att du har kontroll över ruset ska det nog fungera fint att träffa dem medans du är påverkad, såvida de inte misstänker att du använder droger och letar efter symptom. Man får dock väldigt röka ögon, men det kan lätt fixas med Clear eyes eller några droppar nässpray i vardera öga. Orkar du inte införskaffa dig Clear eyes kan du alltid skylla på trötthet, allergi eller förkylning, detta kanske dock inte håller i längden. Effekten av spice sitter i 2-6 timmar, peakar efter 1-2 timmar. Man kan dock blir "bakis" i ytterligare några timmar dagen efter, men det är mest trötthet och viss brist på känslor, allt känns bara lite tomt, dock inget negativt, snarare avkopplande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej jag döljer inte[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förut gjorde jag det men inte nu..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså detta ska vara mer som en engångsgrej eftersom jag har en chans att prova, jag har inga planer för ett repeterat bruk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte full för jag har pollenallergi [party]
Den borde funka för knark med


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Jag är inte full för jag har pollenallergi [party]
Den borde funka för knark med

Fast kanske inte i november.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så ger man fan i det, enklast, bäst och billigast [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Fast kanske inte i november.

Alltid! Någonstans i världen finns det pollen [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Var inte i närheten av dina föräldrar
2. Planera din dag bra. Om ruset varar länge planera det. Tex. säg att du ska någonstans (typ jag ska åka till Gbg och vara på konsert jag kommer vara borta hela dan...)
3. Var trovärdig. Och låtsas som om du ska tex göra det du ljugit om (tex om du ska på konsert packa & sånt, och kom hem med smutsiga kallingar)
4. Se till att inte åka fast(var på ett säkert ställe beroende på vad för drog du intagit, passande miljö helt enkelt)
5. Prata inte gärna om droger & knark, ha inte ett intresse för det, knarkare pratar gärna om knark & är liberala. Om någon frågar dig om knark var lite anti sådär.
6. Efter du knarkat, duscha, borsta tänderna, byt kläder, styla dig, tugga tuggummi, var vettig helt enkelt. Och normal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol, det är väl bara att röka och sen komma hem efter ett tag? Hur svårt kan det vara? Rödögdheten försvinner säkert rätt så fort, beteendet är inga problem och lukten försvinner garanterat på ett par timmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

3. Var trovärdig. Och låtsas som om du ska tex göra det du ljugit om (tex om du ska på konsert packa & sånt, och kom hem med smutsiga kallingar)

Men herregud, det är inte i en vecka det sitter i. :S

Säg att du ska ut och umgås med dina vänner. Rök, fnittra runt och var stenade i några timmar, gå hem när ruset är över.


   
SvaraCitera

tar så mycekt som möjligt och knasar runder framför dom så att det blir så uppenbart så dom vägrar tro på det.. funkar alltid


   
SvaraCitera