Aviseringar
Rensa alla

Hur drogliberal är du? [crazy]


Nachac:

Folk får göra vadfan de vill med sina egna kroppar

det är inte riktigt så 1kelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

det är inte riktigt så 1kelt

Jo, i teorin. I praktiken är det fan så mycket krångligare.


   
SvaraCitera

Ett och tio samtidigt.

MVH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

du vet att spice är en massa skräpväxtmaterial doppat i JWH-018 va?

Skitsamma, det är ju en i princip harmlös drog.

Hänskapt:

mig veterligen finns det bara en vettig anledning att föredra "naturliga" droger, och det är att det inte ligger någon industri bakom som tjänar pengar på diverse miserabla sociala omständigheter...

Eller för att det inte är någon läskig gubbe i något labb som suttit och experimenterat fram skiten. Det växer ju hallucinogena svampar i svenska skogar, varför skulle dom ligga där om det inte var meningen att man skulle äta dom?

Tror att det finns en mening med allt i naturen, och om det går att bli hög på det utan stora konsekvenser och bieffekter så är det väll lika bra att köra på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Tror att det finns en mening med allt i naturen, och om det går att bli hög på det utan stora konsekvenser och bieffekter så är det väll lika bra att köra på.

It's all connected man...Its all connected, man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Fem (Du röstade på detta alternativ)

Tycker alkohol är en sjukt onödig drog men har inga problem med andra, så länge det inte är tunga droger för de är LÄSKIGA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

varför skulle dom ligga där om det inte var meningen att man skulle äta dom?

deras primära uppgift är att sprida tunna trådar mykorrhiza i jorden och förmedla samt emottaga energi i symbios med de växter som finns tillgängliga i förnan. den hallucinogena kemin i vissa svampar fungerar som försvarmekanism mot inkräktande, ännu ett mästerverk signerat evolutionen


   
SvaraCitera
Åtta

McLuver:

Tio (Du röstade på detta alternativ)

Låt folk göra vad de vill, så länge de inte stör mig.

Penstrokes:

Det är bara korkade låtsasrastafaris som är för "naturliga" droger, det har ingenting att göra med drogens eventuella risker.

Gillar dig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Sex (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Czar:

den hallucinogena kemin i vissa svampar fungerar som försvarmekanism mot inkräktande,

Vilken värdelös försvarsmekanism! :S

"ÄT INTE MIG FÖR DÅ FÅR DU SE MASSA COOLA SAKER!!!"


   
SvaraCitera

McLuver:

Tre (Du röstade på detta alternativ)

Alkohol och snus räcker för mig. Tycker inget annat bör vara tillåtet. Man ser redan på så här pass vanliga droger de negativa delarna. Hur är det inte då med tyngre?


   
SvaraCitera

McLuver:

sjua, är för alla "naturliga" droger (marijuana, tobak, hasch, spice, shrooms, kat osv) samt LSD och alkohol för privat bruk men är emot alla störda kemiska droger som typ heroin, kokain, methadrone, dragonfly, amfetamin osv.

Ja i så fall...

McLuver:

Sju (Du röstade på detta alternativ)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Aviator:

Alkohol och snus räcker för mig. Tycker inget annat bör vara tillåtet heller. Man ser redan på så här pass vanliga droger de negativa delarna

Så det du säger är att alkohol och snus är bättre för din hälsa än cannabis?

Image


   
SvaraCitera

Speltidning:

alkohol och snus är bättre för din hälsa än cannabis?

Självklart. Endast en pundare som inte vet vad hälsa är skulle säga något annat.

Måste dock tillägga att bilden var skön! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Aviator:

Självklart. Endast en pundare som inte vet vad hälsa är skulle säga något annat.

Själv är jag ingen pundare (Jag röker på någon gång ibland men 2-3 gånger i månaden är inte enligt mig tillräkligt för att kallas pundare), och jag tycker även att alkohol och snus ska vara lagligt. Men enligt mig så är cannabis bättre för kroppen och jag skulle aldrig börja röka eller snusa, alkohol får man iaf ut någonting av, röka och snusa är bara ohälsosamt utan någon "kick" eller vad man ska säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aviator:

Självklart. Endast en pundare som inte vet vad hälsa är skulle säga något annat.

Du vet uppenbarligen inte vad hälsa är.

Alkohol och nikotin är båda två mycket farligare droger än cannabis. [no-no]

Dessutom är snus sjukt skabbigt...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Speltidning:

röka och snusa är bara ohälsosamt utan någon "kick" eller vad man ska säga.

Man kan ju annars få nikokick, det är najs men effekten försvinner när man börjar kedjeröka/kedjesnusa så då är det bara stört övärt...


   
SvaraCitera