Aviseringar
Rensa alla

Hur du hittade hit


Ämnesstartare

Hur stötte du på ungdomar.se, alltså kom i kontakt med den här hemsidan, för första gången?
Och sedan, varför blev du överhuvudtaget medlem här?
Om man får nu fråga...[blush]


   
Citera

Tror det kanske finns en gammal tråd någonstans.

Jag googlade något, kommer inte ihåg vad. Hamnade här. Tycker det verkade skoj eftersom det är så många olika sorters människor här och fastnade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj då...råkade visst bli två likadna trådar[blush][blush]


   
SvaraCitera

Vet inte hur jag såg sidan första gången, men back in the days när det hette ungdomsmottagningen reggade jag mig för att fråga något om en kompis som hade problem med våldsam pojkvän. 2005 måste det ha varit.


   
SvaraCitera

Jag googlade ett mmorpg CABAL ONLINE som bara fanns på svenska här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en komplicerad historia.

En kompis ville hjälpa mig, och startade en tråd här. Var inne och tittade. Några månader senare kom jag o tänka på tråden och sökte på trådens namn, och hitta hit. Blev medlem. Har varit medlem från 2006 med ett uppehåll på sex månader runt 2008.

Detta är mitt tredje konto.


   
SvaraCitera

Eftersom att snuttis hade blivit så tråkigt och att jag inte fattade något på sidan kamrat så googlade jag på ungdomssajt och så kom jag in på den här sidan.. Och det är jag verkligen glad över, många tonårssajter har ju fått läggas ner under den senaste tiden eftersom att bdb och fb har tatt över helt. Men den här sidan är fortfarande "online" [wink]
sedan är det så kul att skriva i trådar och massa annat. Haha, love this place [love]


   
SvaraCitera

googlade efter hemliga saker någon gång i slutet av 2005, och fann då en tråd om det på ungdomsmottagningen.


   
SvaraCitera

Via en vän kort o gott [cute]

simsalabim:

Och sedan, varför blev du överhuvudtaget medlem här?

ville vara till nytta kort o gott [cute]


   
SvaraCitera

hade tråkigt, googlade, hittade UM [love] september 08 tror jag


   
SvaraCitera

Trollade sidan.[blush]


   
SvaraCitera

hade tråkigt på en rollspelssida(inte sex)(jag passade inte in där) och någon länkade för jag bad om något annat.


   
SvaraCitera

Hade sjukt tråkigt och försökte hitta sociala personer. Så jag googlade lite efter forum and stuff och hittade UM. Verkade intressant, so I joined. Det var typ.. för några dagar sedan. [cute]


   
SvaraCitera

Hur hittade du själv hit? ^__^

simsalabim:

Om man får nu fråga


   
SvaraCitera

javene, tror det var för att jag hade frågor om piercings/tatueringar. Insåg rätt fort att det inte var rätt forum för seriösa svar. En tid senare hade jag tråkigt och skapade ett nytt konto och fördrev lite tid, och när mitt kära hem playahead las ner, blev detta helt enkelt det naturliga valet [party]


   
SvaraCitera