Aviseringar
Rensa alla

Hur elakt är det här?


Human:

hur elakt var det hon gjorde?

Om hon har denna erfarenhet sen innan, att hon ofta inte får. Så borde hon vara helt säker på att hon får innan hon säkert säger ja till dig. Dock har hon inte gjort något elakt. Låt henne sova [smile] ni kan säkert hitta på något skoj imorgon!


   
SvaraCitera

fattar inte riktigt om hon gjorde det där för att jävlas eller inte. för i såna fall är hon inte din bästa vän


   
SvaraCitera

Hon kanske inte vill hänga med dina killvänner, helt enkelt.


   
SvaraCitera

Human:

jo, självklart. Men det var mer, ''när du väl ska in till stan så kan vi träffas''. Jag känner inte honom tillräckligt bra för att träffas ensamma, vi är inte riktigt den sortens kompisar. Jag tror inte han orkat att jag skulle hänga ensam med han och hans killgäng.

Vilka jobbiga regler folk har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker väll inte att det är så elakt alls faktiskt. Får man inte så får man inte. Hon kanske blev jätte ledsen att hon inte fick heller. Men varför gick du inte ut själv? Du skulle ju vara med de där killarna och man måste väll inte ha med bästa vännen varje gång man går ut eller?


   
SvaraCitera

Då hade jag gjort såhär:
Ringt killkompisarna, sagt att din kompis bangat och sen frågat om de gick bra för dem att du hängde på och festade med dem istället..
Troligen hade dem inte sett några problem i det och bara kört. Sen träffat din tjejkompis dagen efter i någon soffa framför en teve nånstans..

Och elakt vet jag inte.. irriterande som nån annan sa, Ja..


   
SvaraCitera
orcite

Human:

Hon var på i alla fall.

Human:

Precis när jag ska gå utanför dörren får jag ett om att kompisen 'inte får' gå ut. Det är heller inte första gången det händer.

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHHA

Tjejer gör så mot killar konstant och hela tiden hur fan kändes det? KVINNA!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera