Aviseringar
Rensa alla

Hur en inte mod låser en användare i en timme.


Ämnesstartare

Knarko:

ne hon kan ej skriva :S

förstår du inte vad hon skiver :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

dens konto typ 3 gånger och sedan blir kontot spärrat i en timme, har du tetsta??

Det är en rätt kulig brist. Fast jag råkade ut för en buggvariant av detta. Som nu verkar vara fixat. Men eftersom jag byter internetanslutning så ofta när jag är på jobbet så blev jag låst i en timme för att den trodde att jag skrivit fel lösen tre gånger.

Vad som var ännu roligare är en annan sak som verkar ha blivit fixad. Man kunde häva låsningen om man tog "glömt lösenord".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har blivit utsatt för. blev ARJ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Om du vill låsa en användare men inte mod så kan du försöka gå in på dens konto typ 3 gånger och sedan blir kontot spärrat i en timme, har du tetsta??

Det är alla tiders! Dock inte prövat själv för att jag tycker detta är onödigt! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ifrågasätter denna tråds existens, då det tipsar om hur man utnyttjar en bugg.

Jag ifrågasätter även denna funktion. Varför inte istället ändra till IP-ban på säg först 3 minuter, sen 5, sen 10, sen 30, en timme, etc. etc., eller vad man nu tycker det är för tider som är lämpliga? Kanske dags att skriva ännu ett mail med detta som förslag...

Men tills dess: Radera denna tråd helt?

Varför frågar jag ens när jag kan anmäla[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag ifrågasätter denna tråds existens, då det tipsar om hur man utnyttjar en bugg.

Jag vet..undrar exakt likadant. [tard]


   
SvaraCitera