Aviseringar
Rensa alla

Hur få ... Frisyr?


Ämnesstartare

bättre det du har nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chockroosa:

bättre det du har nu

Alltså Man brukar ju ha "A bad hairday" det där var typ motsatsen på det kortet. Nästan alltid får jag he i mousse eller nåt för att få ner dom största feta vipparna som far åt alla håll som inte hår bort med vatten och sånt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rufsa runt det och var nöjd. Ser nog bra ut då. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raka. Eller låt det växa ut. Eller både och.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var fint som du har nu. förstör ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men ta bara med dig ett kort till frisören så fixar de den. Och säger hur du ska sköta den dagligen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Men ta bara med dig ett kort till frisören så fixar de den. Och säger hur du ska sköta den dagligen..

:O Hm... Tusan att jag inte tänkte på det :O

Och alla ni som säger att det jag har nu är bättre har så fel! Den dan var det för en gångs skull jag såg bra ut där uppe. Annars brukar jag få det att se "nördigt" ut enligt mig eller att det spretar åt alla håll okontrollerat...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaaw. Älskar frisyren du har nu.

Image

[love]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

fint med att du delar med dig men skaffa lite stake & självsäkerhet och ha håret som du själv vill ha det...

förstog inte riktigt anledningen till att skapa denna tråden, men står "hur frisyr" men skrev förgående pga massa andra skriver vad dem tycker om den, alla tycker olika och så är det så lyssna inte på någon om vad du ska göra med din kropp förutom dig själv...

om du vill ha en frisyr får du gå till en frisör eller styleist... men kanske bör låta håret växa lite först men det är inget fel med att gå dit å fråga om råd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Aaaw. Älskar frisyren du har nu.

Då menar du? Får sällan till frisyren så bra :(. Ibland vaknar jag bara bra och ibland blir det aldrig bra :(. Vem är det på bilden? Nån ful nörd från Jonas Brothers eller nåt ser det ut som XD

sexmeister:

fint med att du delar med dig men skaffa lite stake & självsäkerhet och ha håret som du själv vill ha det...

Bryr mig faktiskt inte så mycket om dom för jag ska pröva att ha det så och inte ha det mer om jag inte blir nöjd med det [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Siggeeh:

Ibland vaknar jag bara bra och ibland blir det aldrig bra :(. Vem är det på bilden? Nån ful nörd från Jonas Brothers eller nåt ser det ut som XD

Han är killen i filmen Superbad och Juno. Bästa nörden ever.


   
SvaraCitera

mmmmm känner igen dendär kroppen från mina sena surfarnätter!!!!!


   
SvaraCitera